שיווק ופרסום

לוקיישן מדיה מסמנת טריטוריה חדשה: נכנסת לשוק ה-Indoor באילת ובמגזר הערבי

החדירה של החברה למגזר הערבי תהיה בשת"פ עם משרד הפרסום סמא בבעלות באסל זועבי. פריסת החברה באילת מתמקדת ב-50 מיקומים מרכזיים ביעדי פנאי ונופש
משה בנימין |  2
איתי פז (צילום יח"צ)
חברת שילוט הפנים לוקיישן מדיה, בניהולו של איתי פז, מרחיבה את הפריסה הארצית ומסמנת טריטוריות חדשים ב-2 זירות: האחת בעיר אילת שאליה היא נכנסת לראשונה והשנייה במגזר הערבי.
הפריסה של לוקיישן בעיר התיירות הדרומית מתמקדת ב-50 מקומות המרכזים את רוב פעילות הפנאי והנופש כגון: חוף הווילאג', חוף הגמלים, חוף מיקה, פאגו פאגו, המפלט האחרון, החוף הצפוני ועוד.
גזרה נוספת שלוקיישן מצרפת לפורטפוליו הארצי שלה הוא המגזר הערבי אליו היא חודרת בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום סמא, בבעלותו של באסל זועבי. בחברה מסבירים כי "הדור הצעיר במגזר הערבי מנהיג תרבות בילוי ופנאי המביאה שינויים גדולים לתרבות הערבית בארץ. המדיה באה לתת פתרונות אפקטיביים לכמיליון וחצי לקוחות פוטנציאליים". פריסת החברה כוללת 100 מקומות בילוי ופנאי בולטים במגזר.
איתי פז: "החלטנו להרחיב את פעילותנו ולספק חשיפה איכותית ביותר וממוקדת הן במגזר הערבי לו פתרונות מדיה מעטים מאוד והן בעיר אילת אליה נוהרים מיליוני ישראלים כל שנה, פתרון זה יעיל במיוחד בשל הקושי הרב וההשקעה הגדולה הנדרשת על ידי החברות בהגעה לקהלים אלה. אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם חברת סמא לה ניסיון עשיר ויעיל בטיפול בעשרות מותגים והבנה עמוקה של קהל היעד". 

זועבי. מטפל במפרסם הגדול ביותר במגזר הערבי

באסל זועבי: "כבעלים של חברת סמא האחראית על הפרסום של משקה האנרגיה BLU המפרסם הגדול ביותר במגזר הערבי, מותג שפונה בעיקר לקהל הצעיר והבליין, אני רואה במדיה זו פוטנציאל מאוד גדול בזכות תרבות הבילוי שמתפתחת בצורה מדהימה במגזר".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד אלופים!!!! (: (ל"ת)
    ניקי 06/2016/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ..
    נתי 06/2016/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איתי, תותח על!!! בהצלחה
    סגור