שיווק ופרסום

מניו יורק ליגאל אלון: לאחר 6 שנים בארה"ב שי אלמגור חוזר ומצטרף לאדלר חומסקי

אלמגור יצטרף למשרד הפרסום אדלר חומסקי, שבו, בניגוד לצמרת הניהולית הצפופה במקאן, הוא יזכה למקום דומיננטי יותר ויוכל לקבל לידיו סמכויות נרחבות יותר
משה בנימין |  7
שי אלמגור (צילום עמוד הפייסבוק של שי אלמגור)
לאחר 6 שנים בארה"ב בה בנה את שמו, צבר ניסיון רב ולא נעלם מעיניהם של בכירי ענף הפרסום בישראל, שי אלמגור שב ארצה. אלמגור שיתף את חבריו בהחלטה לשוב בפוסט פייסבוק לפני מספר ימים. לאייס נודע כי אלמגור צפוי להצטרף לאדלר חומסקי בתפקיד סמנכ"ל לקוחות. 
בפוסט שהעלה בפייסבוק כתב אלמגור: "שש שנים עברו מאז קיבלתי את אותה החלטה גורלית ששינתה לי את החיים. שש שנים מאז הבנתי מה הצעד הבא בקריירה שלי, מאז שארזתי את כל מה שיש לי בשתי מזוודות וחציתי את האוקיינוס בדרך להגשים את החלום - לחיות ולעבוד בניו-יורק-סיטי. עברתי תקופה מדהימה. ללא ספק. מאתגרת, מרגשת, מלמדת, מצניעה ובהחלט מספקת. בתקופה האחרונה שוב עמדתי בפני החלטה כבדת משמעות ולאחר חודשים ארוכים של שיחות, דיונים התייעצויות, ועם לא מעט חששות התקבלה ההחלטה-הגיע הזמן לחזור הביתה".
אלמגור (38) שימש בתפקידו האחרון בישראל כמנהל לקוחות במקאן תל אביב (אז אריקסון). תפקידו הראשון בארה"ב היה ברשת TBWA ומשם התקדם לתפקיד סופרווייזר גלובלי (Global Management Supervisor) במשרד הפרסום Tribal DDB בניו יורק. בתפקיד זה ניהל אלמגור את תקציב הדיגיטל של חברת EXXONMOBIL - חברת הדלק הציבורית הגדולה בעולם - שבמסגרתו היה אחראי על השקה מחודשת של כ-150 אתרי אינטרנט, פיתוח אפליציות וחלוציות בתחום של תשלום במובייל ועוד. 
בתקופה האחרונה כך הוא מציין גם בפוסט התמקד אלמגור "בתחום התוכן שהוביל אותי ל-SJR, להכרות מעמיקה עם כל עולם ה-CONTENT MARKETING על כל היבטיו וכן לעבודה עם לקוחות ייחודים כמו לשכת המסחר האמריקאית, ALIBABA, GENERAL ELECTRIC, וללא ספק לפרוייקט הדגל - ההשקה של אתר התוכן של EXXONMOBIL, שכללה חודשים של אסטרטגיה תקשרותית ושללא ספק תשפיע על הפעילות השיווקית של החברה בשנים הקרובות".


הכרות אישית, אופק מקצועי ודגש על הדיגיטל// למה אדלר חומסקי

 
על פניו היה נראה כי משרד הפרסום שיזכה לשירותיו של אלמגור עם חזרתו לארץ, יהיה באופן טבעי מקאן, שיקצור את דמי ההשבחה על עובדו לשעבר. עם זאת אלמגור יצטרף למשרד הפרסום אדלר חומסקי, שבו, בניגוד לצמרת הניהולית הצפופה במקאן, הוא יזכה למקום דומיננטי יותר ויוכל לקבל לידיו סמכויות נרחבות יותר. 
מעבר לכך, החיבור לאדלר חומסקי מזכיר מסלול דומה שעברו בעלי המשרד אמיר גיא ואורי עיני ששבו מקדנציה בארה"ב לאדלר חומסקי ולא למקום שממנו עזבו לארה"ב - שלמור אבנון עמיחי. בין אלמגור לגיא יש קשר נוסף המבוסס על כך שאביו של אלמגור היה מפקדו של גיא בצבא.
ברמה המקצועית אלמגור "משלים" את אדלר חומסקי בפרמטרים נוספים, ובעיקר בתחום הדיגיטל. הנסיון הרב שלו, בקנה מידה גלובלי, מתחבר לתוואי הדיגיטלי העקבי שמשרד הפרסום מחפש לעצמו, כאשר לצד הצמיחה הכספית המורגשת בסקטור, נראה שגזרה זו עדיין לא יציבה מבחינתו, לפחות פרסונלית. לדברי אמיר גיא, החיבור בין הצדדים שהחל כבר לפני מספר חודשים, מבוסס גם על ההיבט הפרסונלי: "שי מתאים לנו מאוד גם מבחנת האישיות שלו. יחד עם אלעד הרמל וטל ריבן הם יהיו דור ההמשך של אדלר חומסקי".
האזכור של "דור ההמשך" מלמד על סיבה נוספת ומשמעותית שעשויה לדחוף את אלמגור לכיוון אדלר חומסקי. כמו במקרה של גיא ועיני שבהדרגה קיבלו לידיהם מניות במשרד, גם ריבן, הרמל ואלמגור (ונוספים בדרגה ניהולית בכירה) הם שותפים ברווחי המשרד, במתכונת שעשויה ללמד על הבאות בעתיד מבחינת האופק המקצועי. 
בפועל אלמגור צפוי לשמש כסמנכ"ל לקוחות לצידו של אלעד הרמל כאשר השניים יחלקו ביניהם את לקוחות המשרד באופן שווה, לפי הגדרה של חשיבות אסטרטגית, גודל וקטגוריית פעילות. מטבע הדברים אלמגור יוסיף להצעה הכוללת של אדלר חומסקי הבנה מעמיקה בדיגיטל לצד הדגש של הרמל באסטרטגיה וקריאייטיב. 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    התכוונת לריבן לא? (ל"ת)
    ממ 06/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מסכן
    אוי 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכנס לקן צרעות של עסקנים בוחשים
    סגור
  • 5.
    אין מקאן. די. תפנימו. נגמר. (ל"ת)
    אילן משיח 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מעולה
    רינת 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפחות הוא לא פלצן כלומניק שפותח משרד משלו וחושב שהוא משהו משהו בגלל שמתחנף לכל אחד
    סגור
  • 3.
    חפרן, טרחן,יחצ"'ן
    שמילו 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ולאו דווקא בסדר הזה. זה לא האורן פרנק הבא.
    סגור
  • 2.
    בהצלחה! האיש תותח (ל"ת)
    חמי 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    ערן 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מקווה שהוא לא יכנס לדיכאון אחרי שבוע כשיפול לו האסימון והוא יבין מה הפער בין עולם הפרסום הישראלי לזה שבניו יורק ואפילו בין עולם הפרסום הישראלי מודל 2016 ועולם הפרסום הישראלי מודל 2009. בכל אופן מדובר בחיזוק משמעותי לאדלר שלפחות ברמת כוח האדם ממשיך להגדיל את הפער של מחבורת שכירי החרב של מקאן. בהצלחה.
    סגור