שיווק ופרסום

רגע לפני הפירוק: פרס רשות השידור לאריה גולן, מירית הושמנד מיטראני וז׳רמן כהן

לראשונה לא ייקרא הפרס "פרס מנכ"ל רשות השידור" משום שלרשות אין מנכ"ל רשמי. הושמנד מיטראני היא עורכת 'סדר יום', כהן היא היא מפיקה ברשת ב', וגולן מגיש את יומן הבוקר ויקבל את פרס מפעל חיים
אלכסנדר כץ | 
העיתונאי אריה גולן מרשת ב' (צילום סיגל נפתלי קסל)
פרס רשות השידור על שם אילן רועה ז"ל יוענק השנה ל-3 חברי מערכת רשת ב' של קול ישראל: אריה גולן, מירית הושמנד מיטראני וז'רמן כהן. הפרס ניתן זמן קצר לפני פירוקה של הרשות, והשנה שמו הרשמי אינו "פרס מנכ"ל רשות השידור", משום שאין מנכ"ל רשמי לרשות.
הפרס ניתן למירית הושמנד מיטראני, עורכת התכנית סדר יום עם קרן נויבך, על "תרומה מכרעת להגעתה של התכנית למקומה המואזן ביותר בין תכניות הרדיו בישראל". מרשות השידור נמסר כי הושמנד מיטראני אחראית על הכנת "תכנית אקטואליה אחרת" מדי יום, שמצליחה להאיר את הפינות בחברה הישראלית שלא זוכות בדרך כלל לטיפול בתכניות הפריים-טיים בתקשורת האלקטרונית. "התכנית בעריכתה מצליחה להניע שינויים רבים בשלל תחומים, בשל התעקשותה להמשיך וללוות תחלואים ביורוקרטיים ואחרים ובשל כך זוכה להערכה רבה", נמסר.
ז'רמן כהן משמשת אחת המפיקות הוותיקות והמוערכות בשידורי רשת ב'. היא "מגלה מיומנויות, השקעה, ואיכות גבוהה ביותר", נמסר מרשות השידור, שהוסיפה כי כהן "מסייעת בתפעולה השוטף של מערכת החדשות ומשמשת אחראית על תפעולה השוטף של מערך ההפקה בחטיבת החדשות בירושלים. מתבלטת מזה שנים בנכונותה לעבוד מעבר למסגרת העבודה השגרתית, ומהווה 'עמוד תווך הפקתי' באירועי שגרה וחירום".
ואילו אריה גולן מקבל את אות מפעל חיים ע''ש אילן רועה ז''ל, "על תרומתו המכרעת למיצוב רצועת הבוקר של רשת ב'". גולן משמש "הקול של הבוקר" למאות אלפי מאזינים והתכנית בהגשתו היא תכנית הבוקר המואזנת ביותר בישראל, כך על פי סקר TGI. גולן מזוהה עם רשת ב' של קול ישראל, בה הוא עובד מאז 1969 ושימש בשורת תפקידים בכירים - כתב פרלמנטרי, כתב מדיני, שליח הרשות בוושינגטון, ומגיש בכיר של רצועת הבוקר. גולן יעבור לתאגיד השידור הציבורי שם יגיש את יומן הבוקר ברדיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה