שיווק ופרסום

מקאן יטפל במדיה ובדיגיטל של לוריאל - בהיקף 6 מיליון ש'

בישורת האחרונה בהתמודדות על התקציבים התחרו מול מקאן משרדי הפרסום גיתם BBDO ו-K logic, וכמו מקאן, שניהם התמודדו על המדיה והדיגיטל
משה בנימין |  5
עמית משיח (צילום יח"צ)
לאחר מספר שבועות שבהן ניהלה שני מכרזים נפרדים על תקציבי המדיה והדיגיטל שלה - חברת לוריאל (L'Oreal ISRAEL) תפקיד את מלוא הפעילות - ב-2 הסקטורים - בקבוצת מקאן. תקציב הדיגיטל-מדיה של לוריאל צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים. 
בישורת האחרונה בהתמודדות על התקציבים התחרו מול מקאן משרדי הפרסום גיתם BBDO ו-K logic, וכמו מקאן, שניהם התמודדו על המדיה והדיגיטל. במסגרת ההתקשרות בין הצדדים, מקאן יספקו ללוריאל שירותים הנוגעים לכלל חטיבות החברה בתחומי המדיה, האנליזה, ניהול התוכן, הקריאייטיב וה-SEO, ובין היתר יהיו אמונים על רכש מדיה, ניטור וניתוח תוצאות ברשת ויטפלו במגוון מותגי הקוסמטיקה של לוריאל ישראל, שכוללים 14 מותגים, ביניהם: לוריאל פריז, לנקום, גרנייה, קילס, מייבלין ניו-יורק, וישי, קרסטס ועוד.
בלוריאל מציינים כי החברה "נמצאת בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית ומעמידה את פעילות הדיגיטל במרכז העשייה השיווקית". מערך הדיגיטל בחברה מנוהל על ידי ליאת אוליאל, שהצטרפה לאחרונה לחברה כמנהלת דיגיטל ומחקר שיווקי, תפקיד חדש שנוצר במסגרת העמקת פעילות הדיגיטל של החברה.
עבור מקאן מדובר במכרז הראשון שמביא לידי ביטוי את האג'נדה והידע המקצועי שאותם מיישם ומנחיל עמית משיח במשרד - תפיסה הוליסטית שמנסה להביא לכל התמודדות במכרז ולכל לקוח הצעה שמבוססת על כל היחידות שפועלת תחת מקאן, מהוואלי ועד חברת המדיה, באמצעות קריאייטיב, תוכן, דגיטל ויכולות פרפורמנס, עבור בגיוסים שהצטרפו לנבחרת של מקאן - אותה הרכיב משיח תחתיו - וכוללת את נדב פרסמן, אלדד וינברגר, מאור חן, רותי רודנר ועוד. 
לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "לוריאל ישראל נמצאת בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית שתהווה מרכיב מרכזי באסטרטגיה של החברה. העמדת פעילות הדיגיטל במרכז העשייה השיווקית בכל מותגי וחטיבות החברה בישראל, יהווה מנוע צמיחה מרכזי של החברה בשנים הקרובות. תקציב ההשקעה בדיגיטל ימשיך לצמוח יחד עם ROI משופר, שיווק פרוגרמטי וקריאייטיב מדויק יותר".


אלי שגיב. טרנספורמציה דיגיטלית
עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "במהלך השנה האחרונה בנינו הצעת ערך ייחודית הכוללת קריאטיב, הפצה וטכנולוגיה ומחברת בין בניית מותג ותדמית לבין תוצאות עסקיות. יש למקאן שיתוף פעולה הדוק עם לוריאל ברחבי העולם ואנחנו מודים על האמון בבחירה בנו להוביל את תהליך הטרנספורמציה עבור הקבוצה בישראל ומצפים לעבודה המשותפת".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אוי כמה כיף זה לדגדג את החור... האנאלי (ל"ת)
    מני 07/2016/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    טרנספורמציה דיגיטלית
    טרנספורמטור דיגיטלי 07/2016/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן באמת. ולא רק בלוריאל. גם בריאל מדריד, ריאל סוסיאדד וריאל ואיאדוליד.
    סגור
  • 3.
    משרדי הקיבלתי קקטוס אחד של כסף בחיי ואני עף על עצמי
    לפרגן 07/2016/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בואו תפרגנו, זה שיש משרדים חדשים שמביאים פרילנסרים שיעשו להם את הקריאטיב ואחכ לוקחים על זה אפי זה לא אומר שהם משרדים שווים. יש לזה הרבה יותר מזה. ומקאן ושילוח בכל זאת יש לזה קילומטרז אז משרדי העשירייה השנייה, אנא תנוחו , כי האף עולה מהר למעלה, אבל יירד אחכ גם מהר למטה.
    סגור
  • 2.
    עכשיו מה?
    ירון אביאל 07/2016/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל כתבה עליהם יש פה 100 תגובות של קנאים.. עכשיו מה יכתבו? לקחו בגדול ובמקצועי..לא עובד שם אבל הם היום הכי טובים.
    סגור
  • 1.
    אדפטציות
    דנה 07/2016/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    media wize = creative לא ממש אסטרטגיה לא
    סגור