שיווק ופרסום

עולה מדרגה: גיא וינגסט מונה לסמנכ"ל האסטרטגיה בגיתם BBDO

וינגסט (33) מגיע לגיתם עם 6 שנות ניסיון בשוק הפרסום. הוא החל את דרכו בגלר-נסיס פובליסיס וב-2013 הצטרף למחלקת הפלנינג של גיתם כפלנר בכיר
משה בנימין |  10
גיא וינגסט (צילום יח"צ)
משרד הפרסום גיתם BBDO מקדם את הפלנר הבכיר גיא וינגסט לעמדת סמנכ"ל האסטרטגיה, במקום הלל גייגר שסיים את דרכו במשרד לפני מספר חודשים. 
וינגסט (33) נכנס לתעשיית הפרסום לפני כ-6 שנים. הוא החל את דרכו בגלר-נסיס פובליסיס וב-2013 הצטרף למחלקת הפלנינג של גיתם כפלנר בכיר. במהלך השנים הוא טיפל בקטגוריות מוצרי צריכה, בנקאות ופיננסים, רכב, נדל"ן וטכנולוגיה. הוא בעל תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב, וכיום מרצה בפקולטה לניהול ע"ש רקאנטי בחוג למנהל עסקים. בנוסף, יוזכר כי הוא אחיו הצעיר של יובל וינגסט, לשעבר מבכירי חברת ניהול המשברים והייעוץ התקשורתי BBDO IM, שבראשה עמד בעבר עידו הר-טוב, מנכ"ל משותף בגיתם כיום. בנוסף שימש יובל וינגסט כסמנכ"ל לקוחות בכיר בגיתם.
"בחודשים האחרונים עסקנו רבות בגיתם בהגדרה מחדש של תפקיד הפלנינג בעולם הפרסום המשתנה. בסיוע BBDO ובאמצעות קיום שיחות עומק עם לקוחותינו העצמנו את מרכזיותו של הפלנר בתהליך העשייה הפרסומי" כך מציין עדו הר-טוב שמוסיף כי "בין השאר יהיה מעתה הפלנר מעורב הרבה יותר גם בהגדרת פתרונות המדיה, בדגש המדיה הדיגיטלית. הוא יפגיש תובנות צרכן עם סביבתו הדיגיטלית המשפיעה בשלבי הצריכה השונים וינחה בהתאמה את אנשי הקריאטיב בסוג התוצרים הנדרש. תהליך החשיבה הזה הובל על ידי גיא וינגסט שמביא איתו תפישה אסטרטגית כוללת וחדשנית ואנו משוכנעים שכעת עם מינויו לסמנכ"ל אסטרטגיה הוא ישכיל לבנות מחלקה ברוח התפיסה המקצועית החדשה ולהוביל את גיתם ליצירת מתודולוגיות אסטרטגיות חדשניות עבור לקוחותינו"
לדברי גיא וינגסט: "מאז ומעולם פרסום עסק במערכות יחסים בין מותגים ובני-אדם. בעוד שבעבר מערכות יחסים אלו נבנו בנקודת מפגש אחת עיקרית - ברייק הפרסומות, כיום ה'ברייק' הוא טיפה אחת בים של נקודות מפגש אפשריות. כדי לבנות מערכות יחסים חזקות במציאות של היום, מותגים נדרשים לתכנן מהלכים, שיודעים לשלב בתבונה בין פרסום מסורתי ובין בידור, טכנולוגיה או מדיה חברתית. היכולת שלנו לתכנן מהלכים מורכבים כאלו באפקטיביות, פעם אחר פעם, מחייבת אותנו לאמץ תהליכי עבודה ומודלים חדשים, והופכת את הפרסום למעניין ומאתגר מאי-פעם".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    אני פה כדי לפרגן. בהצלחה.
    נשמה טוב 08/2016/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נותן לכל אחד קרדיט מינימלי לשינויים שיכולים לעשות את המעגל שלו קצת יותר נעים וטוב. לא משנה עולם או מציאות, אבל גם ברדיוסים קטנים זה חיובי. אור ואהבהההה לכולם
    סגור
  • 9.
    אדם בלי משקל
    כלום ושום דבר 07/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בענף בלי משקל. מצא מין את מינו, והיחיד שמתעניין במה שיש להר הטוב לומר זה הרטוב
    סגור
  • 8.
    מעניין
    יצי 07/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דקלום קלישאות שאולי היו רלוונטיות לימי גלר נסיס... בעצם רלוונטיות גם היום לנוכח זה שהענף פשוט מתפגר לו בשקט.
    סגור
  • 7.
    גיא מוכשר מאוד. מגיע לו!! (ל"ת)
    הייתי שם 07/2016/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    איזה כיף של מינוי
    לקוחה 07/2016/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צעיר רעב ומוכשר בהצלחה לך ולמשרד
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד לכל מי שאומר כל הכבוד
    ריספקט 07/2016/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל מה יהיה באמת איש לא יודע. למרות זאת מינויים כאלה ואחרים נעשים כדי לשמר את רמת הבינוניות השורה על הכל, אבל גיא שהוא משכמו ומעלה פחות טוב מהקודמים לו למרות שהוא משכמו ומעלה. ראו מה קורה במקאן, בגיתם, בשביט וזהו. כלום לא קורה ולאף אחד לא איכפת. ובינתיים הדיגיטל עושה את עצמו שלא איכפת לו.
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד לגיא
    אחד שמבין 07/2016/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כל הכבוד לגיא באמת בחור מוכשר ורציני, עם ראש פתוח ויצירתי שמבין פלנינג ופרסום. אבל הסאבטקסט של המינו הוא השורה התחתונה וזה ההידרדרות ברמת הכח אדם בגיתם. טירוף הקיצוצים והחיסכון פוגע בכל חלקה טובה במשרד שפעם התהדר בכח אדם איכותי. אנשים טובים ואיכותיים הוחלפו בוורסיות זולות ובד"כ הרבה פחות טובות - ירון פרל ושגיא בלומברג שהוחלפו במחליפים זולים ובינוניים ויינגסט (שוב איש מוכשר) החליף את הלל גייגר ווזה לא הסוף. גיא איש מצוין אבל גיתם אוי ואבוי מה יהיה עם המשרד הבינוני הזה
    סגור
  • 3.
    6 שנים? וואו!
    נעה 07/2016/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פעם היית צריך להיות מספיק מיילאג׳ על הכביש. לעשות דברים. לראות דברים. להשפיע. לא רק לצעוק סיסמאות בקול רם מדי ליד האנשים שמחליטים. מצד שני לדעת איפה להשקיע את תשומות הברבור שלך זו אסטרטגיה מנצחת.
    סגור
  • 2.
    כשהקפיטליזם החזירי פוגש פרסום .
    פרסומאי 07/2016/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עולם הפרסום הישראלי הינו כזה שהולך ונעלם נוכח המציאות ברשתות החברתיות והקפיטליזם החזירי מצד קונגלומרטים, שאוכלים כל חברת פרסום קטנה. פעם זה היה סקסי לאחוז בתואר פרסומאי - היום - ארכאי ונחלת העבר.
    סגור
  • 1.
    תותח על חלל! בהצלחה (ל"ת)
    אחד שהיה שם 07/2016/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור