שיווק ופרסום

שרון רחמים - סמנכ"לית לקוחות ראשונה במקאן וואלי

רחמים שתכנס בקרוב לתפקיד צפויה להעתיק את מגוריה למצפה רמון. בעברה שימשה כסמנכ"לית לקוחות בקבוצת הי-נט רם, חברת הפרסום הכוללת את Spreadit ולפני כן כמנהלת לקוחות אסטרטגיים בחברת טרגט-מרקט 
משה בנימין |  3
שרון רחמים (צילום יח"צ)
לראשונה מאז הקמתו, משרד הפרסום מקאן ואלי מגייס לשורותיו סמנכ"לית לקוחות. שרון רחמים (37) שתכנס לתפקיד בקרוב וצפויה להעתיק את מגוריה למצפה רמון שימשה בעבר כסמנכ"לית לקוחות בקבוצת הי-נט רם, חברת הפרסום הכוללת את Spreadit ולפני כן כמנהלת לקוחות אסטרטגיים בחברת טרגט-מרקט.
הדר גור אריה, מנכ"לית משותפת במקאן וואלי: "מקאן וואלי יציין בקרוב 4 שנים להקמתו ומינוי סמנכ"לית לקוחות הוא צעד נוסף וחשוב בצמיחה וההתפתחות של המשרד. אנו ממשיכים לנוע לכיוון מטרה ברורה של הצלחה חסרת פשרות. אנו שמחים על הצטרפותה של שרון ויחד איתה ועם הצוות של מקאן וואלי נמשיך ליצור את המהלכים הטובים והמשפיעים ביותר עבור לקוחותינו".
"אני שמחה מאוד על ההזדמנות להצטרף לצוות המוביל של מקאן ואלי. אני מרגישה מחוברת לערכי החברה, לתפיסה העסקית ולאג'נדה של שלוחתנו בנגב". כך לדברי רחמים שהוסיפה כי "אני מאמינה כי אנחנו נמשיך להוות מקור השראה, נחזק את הנגב ונוביל את לקוחותינו להצלחה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בהצלחה!
    אורן טופט 11/2016/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ד"ש לשקט ולשלווה
    סגור
  • 2.
    אלופה ! מינוי ראוי ביותר
    שימי 11/2016/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה
    סגור
  • 1.
    זאת ציונות!
    עוזב פריפריה בצער 11/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לאנשי מקאן, מגיע להם פרס על הנחישות והנכונות. זאת הדרך להפריח את יישובי הפריפריה. חבל שהמדינה לא עוזרת ושעוד משרדים לא מרימים את הכפפה ומייצרים שלוחות.
    סגור