שיווק ופרסום

עוברת לצד של הלקוח: מור פסו אבלגון מונתה לסמנכ"לית השיווק בדלתא

הבחירה של דלתא בפסו אבלגון (33) מגיעה על רקע היכרות קודמת בין הצדדים מימי אדלר חומסקי, אז טיפלה בתקציב במסגרת עבודתה
משה בנימין |  2
מור פסו אבלגון (צילום גיא הכט)
מור פסו אבלגון ששימשה בתפקידה האחרון כמנהלת אשכול לקוחות באדלר חומסקי מונתה לאחרונה לתפקיד סמנכ"לית השיווק והאסטרטגיה של דלתא ישראל. פסו אבלגון תחליף את גלית בר-און שביקשה לסיים את תפקידה. 
הבחירה של דלתא בפסו אבלגון (33) מגיעה על רקע היכרות קודמת בין הצדדים מימי אדלר חומסקי, אז טיפלה בתקציב במסגרת עבודתה. כמו כן ניהלה פסו אבלגון את תקציבי שטראוס מים, בזק בינלאומי, חברת החשמל ושופרסל. לפני כן הייתה חלק מצוות ההנהלה של pela ozen ויוטרן (שלימים התמזגה לתוך אדלר חומסקי) והתמחתה בסושיאל מדיה, פרסום בדיגיטל, אונליין מרקטינג ותוכן. 
צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל: "אנו רוצים להודות לגלית בר-און, מנהלת השיווק היוצאת על עשייתה הרבה. אני מברך על הצטרפותה של מור לדלתא ומאחל לה הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חושב שפסו היא עילוי ורוצה לדבר על זה
    קלוט לוט 11/2016/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    **אבל לא בשבת
    סגור
  • 1.
    מור פסו אבלגון התותחית (ל"ת)
    אחת שמכירה 11/2016/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור