קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

פרסום ראשון

הקוריאנים בחרו: תקציב LG למקאן, הקו הלבן יישאר ביהושע

יוניברסל מקאן גברה על אדלר חומסקי בשלב הסופי. התקציב יעבור לידיה לאחר כ-5 שנים בהן טופל ביהושע TBWA שישמור אצלו את מוצרי ברימאג והמוצרים הלבנים
 |  4
הקוריאנים בחרו: תקציב LG למקאן, הקו הלבן יישאר ביהושע
טלוויזיית LG, צילום: יח"צ
שבוע וחצי לאחר מצגות האסטרטגיה והמדיה שהוצגו בפני הנציגים הקוריאניים של חברת LG, מסתמן שההחלטה בין אדלר חומסקי למקאן נפלה ויוניברסל מקאן הוא הזוכה בתקציב - כך נודע לאייס. התקציב יעבור לידי יוניברסל לאחר כ-5 שנים בהן טופל בידי יהושע TBWA. עם זאת, יהושע לא יאבד את מלוא התקציב וישאיר בידיו את הטיפול בקו "המוצרים הלבנים" - מכשירי החשמל הביתיים.
בשונה ממותגי אלקטרוניקה אחרים, החברה הקוריאנית הייתה מעורבת מאוד בכל שלבי המכרז, משלב המצגות ועד למשא ומתן הכספי. המשרדים המתמודדים הציגו בפני חדר שבו למעלה מ-15 נציגים קוריאנים והיחידים שזומנו להמשך משא ומתן שבו נידונו התנאים המסחריים הם מקאן ואדלר.

לאייס נודע עוד כי מטעם קבוצת מקאן ניגשה למכרז חברת המדיה יוניברסל מקאן, בשונה מהמידע הקודם לפיו ניגש למשרד מקאן וואלי. למרות שהמכרז כולל גם קריאייטיב בנוסף למדיה ולאסטרטגיה, יוניברסל היא זו שתנהל את התקציב מטעם קבוצת מקאן.

בחברת LG סירבו להגיב לידיעה.




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
4 תגובות
2.
הכי קל להאשים את משרד הפרסום
השקת ה- LG G5 הייתה כישלון חרוץ. זו עובדה. האם זו סיבה להעיף את משרד הפרסום? התשובה היא כן... בעיקר לאור העובדה שגם המהלכים הקודמים לא היו מבריקים אלא לכל היותר סבירים. אבל להאשים רק את משרד הפרסום בכישלון זה מגוחך. ההשקה כולה נכשלה. זה מתחיל בטיפול הלקוי בתקלות של ה-LG G4 שהשפיעו מאוד על השקת ה-G5 והמשיך בהתנהלות של כל מחלקות השיווק הנרפית של LG - ישראלים וקוריאנים. ולכן אם משרד הפרסום צריך לעוף, כווווולם צריכים לעוף וצריך לעשות שם ניקוי אורוות רציני.
גל | 04/12/2016 16:53
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
שם הקוד זה מחירי מדיה, לא עניין אותם אסטרטגיה וקרייאיטיב (ל"ת)
קים ג'ון און | 02/12/2016 12:44
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
טיפש...תדע להפסיד (ל"ת)
תדע להפסיד | 04/12/2016 20:30
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
טיפש (ל"ת)
חסר ידע שווה... | 04/12/2016 20:29
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
יועץ תקשורת אורלי כתב י... המרכז שלח קו”ח
מנהל לקוחות דודי מליץ י... תל אביב שלח קו”ח
מנהל צוות קריא... חסוי הרצליה ו... שלח קו”ח
מעצב גרפי חסוי המרכז שלח קו”ח
UI Designer Playtika המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה