שיווק ופרסום

הקוריאנים בחרו: תקציב LG למקאן, הקו הלבן יישאר ביהושע

יוניברסל מקאן גברה על אדלר חומסקי בשלב הסופי. התקציב יעבור לידיה לאחר כ-5 שנים בהן טופל ביהושע TBWA שישמור אצלו את מוצרי ברימאג והמוצרים הלבנים
משה בנימין |  4
טלוויזיית LG (צילום יח"צ)
שבוע וחצי לאחר מצגות האסטרטגיה והמדיה שהוצגו בפני הנציגים הקוריאניים של חברת LG, מסתמן שההחלטה בין אדלר חומסקי למקאן נפלה ויוניברסל מקאן הוא הזוכה בתקציב - כך נודע לאייס. התקציב יעבור לידי יוניברסל לאחר כ-5 שנים בהן טופל בידי יהושע TBWA. עם זאת, יהושע לא יאבד את מלוא התקציב וישאיר בידיו את הטיפול בקו "המוצרים הלבנים" - מכשירי החשמל הביתיים. 
בשונה ממותגי אלקטרוניקה אחרים, החברה הקוריאנית הייתה מעורבת מאוד בכל שלבי המכרז, משלב המצגות ועד למשא ומתן הכספי. המשרדים המתמודדים הציגו בפני חדר שבו למעלה מ-15 נציגים קוריאנים והיחידים שזומנו להמשך משא ומתן שבו נידונו התנאים המסחריים הם מקאן ואדלר. 
לאייס נודע עוד כי מטעם קבוצת מקאן ניגשה למכרז חברת המדיה יוניברסל מקאן, בשונה מהמידע הקודם לפיו ניגש למשרד מקאן וואלי. למרות שהמכרז כולל גם קריאייטיב בנוסף למדיה ולאסטרטגיה, יוניברסל היא זו שתנהל את התקציב מטעם קבוצת מקאן.
בחברת LG סירבו להגיב לידיעה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכי קל להאשים את משרד הפרסום
    גל 12/2016/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השקת ה- LG G5 הייתה כישלון חרוץ. זו עובדה. האם זו סיבה להעיף את משרד הפרסום? התשובה היא כן... בעיקר לאור העובדה שגם המהלכים הקודמים לא היו מבריקים אלא לכל היותר סבירים. אבל להאשים רק את משרד הפרסום בכישלון זה מגוחך. ההשקה כולה נכשלה. זה מתחיל בטיפול הלקוי בתקלות של ה-LG G4 שהשפיעו מאוד על השקת ה-G5 והמשיך בהתנהלות של כל מחלקות השיווק הנרפית של LG - ישראלים וקוריאנים. ולכן אם משרד הפרסום צריך לעוף, כווווולם צריכים לעוף וצריך לעשות שם ניקוי אורוות רציני.
    סגור
  • 1.
    שם הקוד זה מחירי מדיה, לא עניין אותם אסטרטגיה וקרייאיטיב (ל"ת)
    קים ג'ון און 12/2016/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • טיפש...תדע להפסיד (ל"ת)
    תדע להפסיד 12/2016/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טיפש (ל"ת)
    חסר ידע שווה... 12/2016/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור