שיווק ופרסום

רואים בחירות? 'המחנה הציוני' יוצאת בקמפיין - נגד נתניהו

תחת הסלוגן "הונאת המיסים הסמויים של נתניהו", יוצאת המפלגה בקמפיין שילוט חוצות ודיגיטל באמצעות משרד הפרסום טוויסטד. הסקרים האחרונים אגב, לא מפנקים במיוחד
אלכסנדר כץ |  7
הקמפיין החדש של 'המחנה הציוני' נגד נתניהו, באמצעות טוויסטד (צילום יח"צ)
אה שבמחנה הציוני מצליחים להדחיק הצידה את הסקרים הלא מחמיאים, ומצליחים לראות באופק בחירות. קמפיין חדש של המפלגה באמצעות משרד הפרסום טוויסטד, עולה היום (יום ג') בשילוט חוצות ודיגיטל, וכותרתו - "הונאת המיסים הסמויים של נתניהו".
במרכז הקמפיין עומד סרטון בן 3 דקות שבו מסביר ח"כ פרופ' מנואל טרכטנברג את הבעיה המרכזית לדעתו בכלכלה הישראלית - מקרו שנראה נהדר ומיקרו שבו האזרחים סובלים ולא גומרים את החודש. "הפער הזה בין מה שמספרים לנו לבין מה שאנחנו מרגישים בכיס – הוא הסיפור הגדול", אומרים במחנה הציוני.
  
בימים האחרונים רצו טיזרים ראשונים של הקמפיין שהבטיחו "הסמויים של ביבי נחשפים. בקרוב...". היום הקמפיין כבר ייחשף במלואו, והוא יחשוף את "הונאת המסים הסמויים של נתניהו" ויציג איך "עובדת השיטה" וכיצד "היא פוגעת קשות בכל אחד מאתנו". במסגרת הקמפיין יוצגו המסים הסמויים השונים שטענת המחנה הציוני ישלם הציבור כולו "בלי להבין בכלל שביבי מבטיח לנו משהו אחד ובפועל, עושה משהו הפוך. ואנחנו משלמים על זה ביוקר".
המהלך של המחנה הציוני הוא המשמעותי הראשון מאז הבחירות האחרונות שהסתיימו במארס 2015. מאידך, ראש הממשלה נתניהו נמצא מבחינתו עמוק עמוק בתוך מערכת בחירות, הגם שהוא מקווה שהבחירות הבאות יתקיימו במועדן, לקראת סוף 2019. בחודשים האחרונים תוקף נתניהו באופן אובססיבי את התקשורת, דבר שלדברי רבים מושך קהלים שהצביעו במערכות הבחירות האחרונות לשותפות הקואליציוניות של הליכוד.
קרדיטים:
טוויסטד
אלון מוליאן קרן פרידמן
סמנכ"ל קריאייטיב: אייל גן-מור
סמנכ"ל לקוחות: ענת בן נתן
מנהל קריאייטיב: יגאל לוי
מנהלת לקוחות: נטלי קוסקין לוי
קופי: עמית פולק
עיצוב: נטשה קרבץ, טל קושניר
הפקה: צינו הפקות 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לא פלא שבכל ערימת הקרדיטים אין אפילו פלנר קטן שלא לדבר על אסטרטג גדול
    אפס באסטרטגיה 12/2016/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שם המשחק הוא פרסונאליות מי יצא מול ביבי הגבר? טרכטנברג? זה לא הוא זה שהרג בשבילו את המחאה החברתית?
    סגור
  • 5.
    לא כתבתם על הפאדיחה של יד2, אחת הפאשלות הגדולות
    מעניין 12/2016/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראו את התגובות לסרטון שלהם על המתנחלים, שווה דיון!
    סגור
  • 4.
    בוזי ראש מערכת ההסתה נגד ביבי ...לא יעזור לך אף קמפיין. ..אנחנו אוהבים את ביבי (ל"ת)
    ביבי הוא שלנו 12/2016/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מי אתה אנחנו?
    הם 12/2016/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נשמע מיני ההערצה הזאת
    סגור
  • 3.
    קמפיין טוב אבל...
    שמוליק 12/2016/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סרט שבא לשכנע את המשוכנעים... בואו נעזוב שניה את הנסיון להפוך את טרכטנברג למגניב ולספר לנו סיפור, שגם אם הוא נכון, כבר שמענו אותו אלף פעם (מגש הכסף עשו את זה הרבה יותר טוב) והוא לא באמת מצליח להזיז את בוחרי ביבי. שוב פעם אסטרטגיית ה"ביבי נכשל" במקום אסטרטגיית ה"מה האלטרנטיבה שאנחנו מציעים". ממשיכים בלי להבין שהרבה בוחרים בביבי כי אין (בעיניהם) אלטרנטיבה רלוונטית אחרת. לסיכום, סרטון חמוד, לא רלוונטי ונטול אסטרטגיה
    סגור
  • 2.
    יותר מכוער מקמפיין 2015
    עמית 12/2016/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פשוט מדהים איך הם לא לומדים. הקמפיין הזה מכוער ולא יעיל כמעט כמו הקמפיין:," זה אנחנו או הוא". מפלגה מביכה.
    סגור
  • 1.
    אין ביטחון
    עדיקא 12/2016/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הם ניסו לשחק על הכלכלי-חברתי גם בבחירות הקודמות. זו אסטרטגיה שגויה במדינה כמו ישראל. הם צריכים לדבר על ביטחון ושלום. משהו כמו אין ביטחון בלי שלום, היה יכול להיות מסר שאזרחי ישראל יתחברו אליו. שלום יביא ביטחון זה גם טוב.
    סגור