שיווק ופרסום

ד"ר טלי וייס מונתה לסמנכ"ל אסטרטגיה בליאו ברנט

בשנים האחרונות וייס הקימה וניהלה את חברת TRENDSSPOTTING שהתפרסמה ביכולתה לאפיין התנהגות חברתית דיגיטלית. עם מינויה לתפקיד היא סוגרת מעגל עם הענף
משה בנימין |  2
ד"ר טלי וייס (צילום יח"צ)
משרד הפרסום ליאו ברנט בניהולו של אדם פולצ'ק מצרף לשורותיו את ד"ר טלי וייס שתמונה לסמנכ"ל אסטרטגיה, מחקר וחדשנות. 
וייס היא ד"ר לפסיכולוגיה התנהגותית ומתמחה בחדשנות ובזיהוי טרנדים טכנולוגיים וצרכניים. בשנים האחרונות הקימה וניהלה את חברת TRENDSSPOTTING  שהתפרסמה ביכולתה לאפיין התנהגות חברתית דיגיטלית, לזהות מוקדי התרחשות צרכניים חדשים ולנתח פוטנציאל היתכנות של מוצרים ורעיונות חדשניים.
וייס שהייתה מהחוקרים הראשונים בארץ שהשתמשו בכלים טכנולוגיים לעקוב אחר מותגים וצרכנים מתמחה גם בשיטות מדידה חדשניות. בין לקוחותיה תחת החברה נמנית חברת התרופות MERCK, הטכניון בהולנד, מייקרוסופט, אינטל, דיסני ונסטלה ובמקביל היא ליוותה ומלווה סטארטאפים בשלבים שונים. עם מינויה לתפקיד בליאו ברנט, וייס סוגרת מעגל עם הענף, אותו עזבה לפני יותר מעשור לאחר ששימשה בתפקידי אסטרטגיה במספר משרדי פרסום.
"התחלתי את הקריירה שלי כמנהלת אסטרטגיה במשרדי פרסום, שם נולדה התשוקה שלי לעקוב אחרי טרנדים ולשלבם עם תחום התמחותי שהוא פסיכולוגיה התנהגותית. יצאתי לגלות עולמות חדשים ובשנים האחרונות התלוויתי למנכ"לים ומנהלים בחברות שביקשו להכניס לשוק מוצרים חדשניים ולהמציא את עצמם מחדש על בסיס ניבוי התנהגות אנושית" כך לדברי וייס, שמוסיפה עוד "ליאו ברנט ישראל הצליחו להחזיר אותי בהתלהבות רבה לעולם הפרסום שאליו חשבתי שכבר לא אשוב. יש שם גישה חדשה ביחס למותגים ולצרכנים וזה מעניין ומרגש אותי לגלות ולעשות איתם את הדרך הזו".
מנכ"ל ליאו ברנט, אדם פולצ'ק: "בהצלחה לטלי ולליאו ברנט".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פולצ׳ק נשמע נלהב
    אייל 12/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפי התגובה עושה רושם שפולצ׳ק מתרגש מאוד מהגעתה של ד״ר טלי וייס
    סגור
  • 1.
    אם היא מבינה בטרנדים...
    אדם 12/2016/13
    הגב לתגובה זו
    13 3
    היתה צריכה להבין שהטרנד הוא לעזוב את ליאו ברנט ולא להצטרף...
    סגור