שיווק ופרסום

החיבור בין המנכ"לים לא עובד: עמית לבני פורש מגיתם

3 שנים לאחר שהחלו את תפקידם המשותף כמנכ"לי גיתם לבני מודיע על פרישה מהמשרד ומענף הפרסום בכלל. בהודעה שהוציאו היום לבני והרטוב הם אינם מסתירים את הסיבה המרכזית לפרידה ומסבירים כי מדובר בפערים בלתי ניתנים לגישור ביניהם
משה בנימין |  7
עמית לבני (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
3 שנים לאחר שנכנסו לתפקידם ביחד, כמחליפים של מיכל המאירי, עמית לבני פורש מתפקידו כמנכ"ל משותף בגיתם BBDO ומשאיר את כסא המנכ"ל לעדו הרטוב שינהל את המשרד באופן עצמאי. 
בהודעה שהוציאו היום לבני והרטוב הם אינם מסתירים את הסיבה המרכזית לפרידה ומסבירים כי מדובר בפערים בלתי ניתנים לגישור ביניהם. במילים אחרות, הכימיה שהייתה בין הרטוב ולבני בתחילת דרכם כבר אינה קיימת, ובחודשים האחרונים ניכר כי הרטוב הופך לדומיננטי יותר ויותר כשלבני משאיר לו את מרכז הבמה - כעת הפרידה הופכת לרשמית. 
לדברי לבני: "מנכ"לות משותפת, על מנת שתצליח, מצריכה תעצומות נפש גבוהות מצד שני השותפים. עד נקודה מסוימת כך היה ביני לבין עדו. אולם עם הזמן ועם ההצלחה, נוצרו פערים בלתי ניתנים לגישור שהובילו לצורך בפרידה. אני מבחינתי מיציתי את חיי בענף הפרסום ואני משוכנע שגיתם BBDO ערוכה כיום מקצועית ואנושית לאתגרי העתיד. אני בוטח ומאמין שגיתם תמשיך לצמוח גם בשנים הבאות תחת ניהולו של עדו הרטוב".
משה תאומים, יו"ר קבוצת גיתם BBDO: "עמית לבני הוא מקצוען הניחן בשילוב נדיר של יכולת ניתוח אינטלקטואלית ברמה גבוהה וכושר ביצוע. תכונות אלו מועצמות בזכות  מרכיבי האישיות הנדירים שלו ובראש וראשונה בסגנונו השקט והחברי ובמנהיגות שהוא מפגין כלפי סביבתו.  עמית יהיה תמיד חבר ועמית למשפחת גיתם BBDO  ולי באופן אישי״.
לבני החל את דרכו המקצועית בגיתם בשנת 1993, לאחר 12 שנות שירות בחיל הים כקצין ימי וכמפקד ספינת טילים. כמנהל בכיר בגיתם וכסמנכ"ל המשרד היה לבני בין מובילי המעבר של גיתם בשנות ה- 90 לעידן הטלוויזיה המסחרית, לחיבור עם BBDO ולצמיחת האינטרנט.
ב-2003 גויס לבני מחדש לצה"ל ביוזמת הרמטכ"ל דאז יעלון ושימש במשך 3 שנים כסגן דובר צה"ל וראש המחלקה האסטרטגית בדרגת אלוף משנה. ב-2006 מונה לראש אגף השיווק של אל על תוך שהוא מוביל בין השאר את התהליך שהביא לזינוק מטאורי במכירות הישירות באינטרנט.
בהמשך פעל במשך כשנתיים כיועץ לממשלות וראשי מדינות בעולם במאבקים פוליטיים ומסחריים. בשלהי 2012 חזר לגיתם ומונה למנכ"ל חברת הבת BBDO IM במקומו של עדו הרטוב אשר עבר לשמש כמשנה למנכ"לית משרד הפרסום באותו הזמן. לאחר שנה בה הוביל את BBDO IM לצמיחה מואצת החליטו בעלי המשרד למנות במשותף את לבני והרטוב למנכ"לים על קבוצת גיתם כולה. לבני והרטוב ניהלו באופן ישיר את משרד הפרסום ובאמצעות מנהלי משנה את שאר יחידות הקבוצה - חברת היח"צ פורטר נובלי, IM, חברת המדיה TMF, Content ועוד.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עמית לבני אדם משכמו ומעלה
    חן 01/2017/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המגיע לכל בורג במערכת גם לתקציבאים הקטנים ביותר.
    סגור
  • 4.
    הפסד עאלק
    ליבני הלבנה 01/2017/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קרח לא הייתי קונה ממנו. נקניק חסר עמוד שידרה. פעם אפילו דלי מישהו להודיע למזכירה האישית שלו שהיא מפוטרת....לא היו לו ביצים ויושרה לומר לה בעצמו
    סגור
  • שקרן מטונף
    מנחם 01/2017/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו איזה שקרן נבלה
    סגור
  • 3.
    תותח! שיהיה הרבה בהצלחה (ל"ת)
    דוצניק 01/2017/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    בהחלט אבדה גדולה
    לקוחה 01/2017/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אדם מוכשר, יצירתי, איש עבודה וחזון. חבל
    סגור
  • 1.
    תגובה שלא תראו כאן: ״איזו אבידה״...
    מנש 01/2017/01
    הגב לתגובה זו
    4 6
    ברוך שפטרנו! כאילו חסרים לנו מנהלי קריאייטיב
    סגור
  • אתה פאתט
    דודידו 01/2017/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עמית זה הדבר הכי טוב שהיה לגיתם להציע. בלעדיו סתם משרד שבלוני ולא מעניין
    סגור