שיווק ופרסום

זזים לדיגיטל: חברת המיתוג 'פירמה' תרכוש את 'לוליין'

עם הנעת תהליך שיתוף הפעולה לוליין השלימה את המעבר למשרדי פירמה ברמת החייל
משה בנימין | 
מימין: אודי דגן ודורון גולדנברג (צילום יח"צ)
חברת המיתוג פירמה צפויה לרכוש ולמזג לתוכה את בית הסטודיו הדיגיטלי לוליין (Loolyan) במהלך שנועד לחזק את חברת המיתוג בתחום הדיגיטל, בדגש על מיתוג ועיצוב מוצרי דיגיטל - כך נודע לאייס. 
"ההשפעות הדיגיטליות יוצרות הזדמנויות מדהימות לארגונים ועסקים" כך לדברי דורון גולדנברג, מנכ״ל פירמה ואודי דגן, מנכ״ל לוליין שמסבירים את המהלך, ומוסיפים: "מותגים מתאימים את עצמם למרחב הדיגיטלי, לומדים להכיר את הפלטפורמות השונות בשאיפה לספק לצרכנים חוויה חדשנית מרובת ערוצים. הדרישה הגוברת הובילה להתמחויות שונות ובשנים האחרונות קמו חברות רבות המציעות שירותי דיגיטל ואינטראקטיב. חברות וארגונים המעוניינים להטמיע את המיתוג בצורה מיטבית נדרשים לעבוד היום עם ספק נוסף מלבד חברת המיתוג המלווה אותם. הסנכרון בין הגורמים השונים לא פעם מקשה על התהליך, ארגונית ומהותית גם יחד".
Firma The brandhouse מובילה תהליכי מיתוג החל מתכנון ועד יישום מתמשך ונחשבת לאחת מהגדולות בתחום בישראל. בין השאר הובילה פירמה את תהליכי המיתוג של גופים מוכרים כגון תאגיד השידור הישראלי "כאן", רשות החדשנות (לשכת המדען הראשי), ארגון לתת, אשמורת- מועדון הטבות של הסתדרות המורים, בנק לאומי, קופת חולים מאוחדת, מכללת בית ברל, רשות הטבע והגנים ועוד. 
לוליין מתמחה בעיצוב חוויה ומיתוג למדיה אינטראקטיבית, תחת ניהולו המקצועי של אורי ער. בכלל זה, מספקת לוליין שירותים לחברות מובילות בקנה מידה גלובלי, ועובדת עם סטארטאפים וחברות טכנולגיה. עם הנעת תהליך שיתוף הפעולה לוליין השלימה את המעבר למשרדי פירמה ברמת החייל. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה