פרסום ושיווק

סיבוב בקרוסלה: קליק קופצים על הפיצ'ר החדש של אינסטגרם

הרשת החברתית השיקה ברביעי האחרון פיצ'ר 'קרוסלה' חדש המאפשר להעלות בפוסט אחד מספר רב של תמונות/סרטונים, כך שאפשר לדפדף "לרוחב" במעין אלבום. גרייט כבר שם  
משה בנימין | 
קליק באינסטגרם. גרייט (צילום יח"צ)
ביום רביעי האחרון השיקה אינסטגרם את פיצ'ר הקרוסלה - גלגלת תמונות שמאפשרת לדפדף "לרוחב" בין תמונות, ולמעשה מאפשרת להעלות בפוסט אחד מקבץ של תמונות/סרטונים כמעין אלבום. חידוש כיפי עבור הגולשים, אבל מעל הכל, כלי חדש עבור מהלכים מסחריים שאינסטגרם תקווה שיאמצו במהרה. 
הראשונים לקפוץ על המציאה החדשה הם סוכנות הדיגיטל גרייט המטפלים בתקציב הפרסום של מותג השוקולד קליק. גרייט וקליק הזדרזו לנכס לעצמם את ערך הראשוניות כך שהמהירות באה על חשבון קריאייטיב פורץ דרך - שאין פה ממש. המותג העלה כבר בחמישי אלבום תמונות שממשיך את הקו של קמפיין הנונסנס האחרון שלו, בו פרסם מוצרים אחרים במקום המוצר עצמו כמו כיסא וגיגית, מתוך תובנה ש"כשהמוצר כל כך טעים, לא צריך באמת להשקיע בפרסום שלו" - הקו המנחה הפרסומי של המותג.




 .


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה