שיווק ופרסום

צפייה ראשונה: הנה הפרסומת של Buyme עם כוכב הפמלייה

בהשוואה לפרסומת עם פיבן נדמה שדווקא זו עם גרנייה מצליחה למקסם את ערכי ה"סטאר" של הכוכב הההוליוודי בתסריט משעשע
משה בנימין | 
אדריאן גרנייה מהפמלייה. פרסומת Buyme (צילום יח"צ)
חצי שנה לאחר שהפתיעו את כולם עם הליהוק של ג'רמי פיבן - ארי גולד מ"הפמלייה" לפרסומת החגים של Buyme, אתר המתנות ממשיך באותו הקו ומביא את חברו לתכנית המצליחה - השחקן אדריאן גרנייה שגילם את דמותו של ויני צ'ייס בתכנית.  
את הבחירה בפיבן עוד ניתן לקשר להיותו יהודי, על רקע החגים בישראל, אך הבחירה בגרנייה מעבר לתכנית הפמלייה שממנה הגיע גם, נראית קצת תלושה, למרות שבסוף זה דווקא עובד. מעבר לקריירת המשחק, גרנייה הוא מפיק, מוזיקאי ובמאי קולנוע הוליוודי. בנוסף לפמלייה הוא שיחק בסרט "השטן לובשת פרדה" ובסרט הפשע "ארסנל" ועוד.
בהשוואה לפרסומת עם פיבן (שיש שיגידו שעולה באיכויות המשחק שלו על אלו של גרנייה) נדמה שדווקא זו עם גרנייה מצליחה למקסם את ערכי ה"סטאר" של הכוכב הההוליוודי בתסריט משעשע שמבוסס על הפער שיש בינו לבין שאר פשוטי העם. מאחורי הפרסומת עומד משרד הפרסום אברהם.

 

יונתן אלון, מנכ"ל BuyMe: "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם כוכב הוליוודי ענק פעם נוספת.  הבחירה באדריאן לקמפיין הגיעה מהרצון להמשיך ולספר את הסיפור שלנו ממקום אחר ושונה, שיעביר את הסיטואציות שכולנו חווים סביב נושא המתנות בחג, בהומור ובקריצה. אחרי ג'רמי פיבן הנהדר, הפעם החלטנו להעלות את הרף ולהביא את הכוכב ההוליוודי המקסים אדריאן גרניה, ואנחנו שמחים לגייס לשורותינו כוכב הוליוודי נוסף לקראת קמפיין החגים הקרוב".


גרנייה עם יונתן אלון על הסט 
אתר BuyMe מתמחה בגיפטקארדס, עם למעלה מ-650 מתנות שכוללות רשתות אופנה ומותגים בפריסה ארצית, מסעדות שף, ארוחות בוקר, טיפולי ספא, מלונות וצימרים ועוד. הגיפט קארד הדיגיטלי בעיצוב אישי נשלח ישירות לנייד של מקבל המתנה באמצעות סמס.

קרדיטים:
משרד פרסום: פרסום אברהם
סמנכ"ל קריאטיב: שחר פילר
סמנכ"ל לקוחות: רועי חננאל
מנהל קריאייטיב: אדם פדר
ארט: בר אפרים
קופי: יעלי שוחט
ניהול לקוח: מעין ענבי
מנהל הפקה: גלעד גדיש
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה