שיווק ופרסום

נמשך השת"פ בין אאוטבריין ו-MAKO: הוארך ב-3 שנים

החברות האריכו את החוזה ביניהם, על רקע השקת המוצר החדש של אאוטבריין שמאפשר למנהלי אתרים לראות בזמן אמת את כל הרווחים מעמודי התוכן ולמקסם אותם

אלכסנדר כץ | 
אאוטבריין (צילום לוגו)
פלטפורמת קידום התוכן אאוטבריין חתמה היום (יום ד') על הסכם ארוך טווח עם MAKO ל-3 שנים נוספות, זאת לאחר שיתוף פעולה מוצלח בין הצדדים. אתר MAKO מתמקד בימים אלו בבניית עולמות תוכן חדשים ומבוססי דאטה ובטכנולוגיית פרסונליזציה של תכניה, ובמסגרת ההסכם החדש תהיה הפלטפורמה הראשונה בארץ להשתמש במוצר ה-AY אאוטבריין. 
מוצר זה (AY - Automatic Yield) הוא טכנולוגיית-פטנט המאפשרת לבעלי אתרים לעקוב אחר הרווחים מהתוכן בזמן אמת ולראות את השווי של כל עמוד. המערכת לא משקפת רק את ההכנסות, אלא גם עשויה לדברי החברה להגדיל אותן באמצעות ניתוב יחידות התוכן למיקומים הריווחיים ביותר, זאת מבלי להזדקק לנדל"ן נוסף. ה-AY מאפשר למו"ל לנהל את הכנסות באמצעות כלי אחד שמעביר מידע מכל מקורות הטראפיק וערוצי המוניטיזציה השונים, לא רק מאאוטבריין, אלא גם מגוגל, פייסבוק, טוויטר ועוד. 
"מדובר בזינוק אבולוציוני - היכולת לקבל מידע על ערך ההכנסה האמיתי של דפי התוכן בזמן אמת, מכל השותפים" אומר לירון אברהם, מנהל הפעילות העסקית של אאוטבריין בישראל. "שימוש במערכת AY יוביל לכך שההמלצות בעלות השווי הגבוה ביותר יוגשו לקהלים שהכי מתעניינים בהם. החזון שלנו הוא להציע פלטפורמה אחת המאפשרת לבעלי אתרים לנהל ולמקסם את הכנסותיהם. בפעם הראשונה, יש כלי שקושר את הכל ביחד".
מנכ"ל MAKO, אורי רוזן, מסר על הארכת החוזה בין הצדדין, כי "אאוטבריין לא מפסיקה לחדש ולהביא ערך מוסף לנו ולגולשים שלנו. אאוטבריין היא שותפה לדרך ומספקת כלים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים לנו להגדיל את הרווחים מקידומי התוכן, שומרים על איכותו ותומכים בפרסונליזציה, תחום ש-MAKO מובילה. לראשונה נוכל להבין כמה כסף אנחנו עושים מכל פיסת תוכן, מכל משתמש ומכל מקור הפניה".
אאוטבריין מגישה כיום כ-250 מיליארד המלצות תוכן בחודש ומגיעה למעלה מחצי מיליארד משתמשים ייחודיים ברחבי העולם עם המלצות תוכן המותאמות אישית לגולש, המותקנות על אתרי האינטרנט המובילים בעולם ובישראל, כולל CNN, Le Monde, ESPN, Fox News, The Guardian, Sky News ועוד. החברה הוקמה ב-2006 ופועלת מהמטה שלה בניו יורק וממשרדים נוספים בעולם, כולל אנגליה, צרפת, ישראל, אוסטרליה, סינגפור ויפן. מרכז הפיתוח של החברה נמצא בישראל. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה