שיווק ופרסום

לאחר כשנתיים: מנכ"ל פרומרקט יניב פרנקו מסיים את תפקידו

פרנקו הודיע על עזיבתה של חברת קידום המכירות, לאחר קדנציה שנייה בפרומרקט, ובשלב זה לא ברור מי יחליפו בתפקיד
אלכסנדר כץ |  2
יניב פרנקו (צילום יח"צ)
מנכ"ל חברת קידום המכירות פרומרקט,  יניב פרנקו פורש מתפקידו - כך נודע לאייס. בכך יסיים פרנקו קדנציה שנייה בחברה, באחרונה שימש כמנכ"ל כמעט שנתיים, מאז אוגוסט 2015.  
פרנקו (43) החל את הקריירה בתחילת שנות ה-2000 בפרומרקט ומילא שורה של תפקידים בכירים בחברה, כסמנכ"ל לקוחות וסמנכט"ל קריאייטיב ואסטרטגיה. בהמשך שימש כסמנכ"ל הקראייטיב והאסטרטגיה של סוכנות הדיגיטל אידאולוג'יק, מנהל ערוצי מכירה ביוניליוור ותנובה, מנהל השיווק הקמעונאי בתנובה ועוד. בשוק הוא נחשב למומחה תוכן בכל הקשור לקידום מכירות, סחר ומדע הקניות.
לפני כשנתיים חזר לפרומרקט לתפקיד שלא היה מאויש בצורה רשמית במשך 3 שנים, לצידו של יוני סער, הבעלים ומי שהחל לשמש באותה עת כיו"ר. בשלב זה לא ברור מי כעת יחליף את פרנקו בתפקיד, שמצהיר כי הוא לוקח פסק זמן קצר לפני שיתחייב לפרויקט הבא.
פרנקו אישר את הפרטים לאייס ומסר: "פרומרקט בשבילי זה יותר ממקום עבודה, זה תמיד יהיה הבית המקצועי והמקום שבו למדתי וצמחתי, שמחתי על ההזדמנות הגדולה לחזור לסגירת מעגל למקום שבו התחלתי כתקציבאי אי שם בתחילת שנות ה-2000  ולהוביל ביחד עם יוני סער את החברה בשנתיים האחרונות. אני רוצה להודות ליוני על האמון והליווי והלמידה ולצוות העובדים ושותפים שלי בסוכנות על הכל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דיי נו... הוא לא עשה כלום! (ל"ת)
    עדי 04/2017/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    אחלה גבר (ל"ת)
    רודני אשקר 04/2017/05
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור