שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של יגואר עובר ל-M&C SAATCHI

ההחלטה היא פועל יוצא של מדיניות בינלאומית של חברת האם JLR, לאיחוד יבואנים של מותגיה, יגואר ולנד רובר, המטופל גם הוא במשרד
משה בנימין | 
אלון הוכדורף וצור גולן (צילום יח"צ)
משרד הפרסום M&C SAATCHI בבעלותם של אלון הוכדורף, צור גולן והרשת העולמית יחל לטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב יגואר. ההחלטה היא פועל יוצא של מדיניות בינלאומית של חברת האם JLR לאיחוד יבואנים של מותגיה, יגואר ולנד רובר. התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים. משרד הפרסום שטיפל במותג עד כה היה מקאן תל אביב
בספטמבר 2016 נבחרה "חברת המזרח" לשמש כיבואן המאוחד של שני מותגי הרכב ולאחרונה ב-1 באפריל 2017, עבר באופן הרשמי הייבוא של יגואר מחברת מאיר אליה. בהתאם לכך הוחלט להפקיד את הטיפול ב-2 התקציבים בידי M&C SAATCHI. 
במהלך השנתיים האחרונות השיקה יגואר שני דגמים חדשים המהווים הצהרת כוונות בינלאומית לגבי נוכחות בשני סגמנטים חשובים בשוק היוקרה: ה-XE שהושק בשנת 2015 נכנס לקטגוריית הפרימיום סדאן ומתחרה ישירות במרצדס סי קלאס, אאודי A3, וב-BMW סדרה 3. בשנת 2016 השיקה יגואר את ה-F-PACE רכב SUV שהכניס את המותג לקטגוריה בה למותג לא הייתה דריסת רגל עד כה - הפנאי שטח.
רמי וקסמן סמנכ"ל שיווק ומכירות חברת המזרח - JLR  ישראל: "אנו שמחים מאד על כך שנוסף על לנד רובר הצטרף אלינו יגואר וכעת אנו מחזיקים בשני מותגי פרימיום מרגשים ומיוחדים שאין דומה להם. בפנינו אתגר שיווקי להרים את יגואר למקום הראוי לו ובחרנו לאחד את הטיפול בשני המותגים במשרד פרסום אחד. M&C SAATCHI היו ויהיו שותפים שלנו להמשך בניית JLR ישראל כגורם משמעותי בשוק רכבי היוקרה הישראלי".
אלון הוכדורף מנכ"ל M&C SAATCHI תל-אביב: "אנחנו גאים על הזכות לצרף את מותג יגואר לנבחרת הלקוחות של המשרד שלנו. מדובר במותג רכב מיתולוגי בעל מוניטין בינלאומי רב ולכן האתגר הוא גדול ובעיקר מרגש. תודה לחברת המזרח על האמון ועל השותפות לדרך".
M&C SAATCHI שייך לרשת הפרסום העולמית M&C SAATCHI שהוקמה על ידי האחים מוריס וצ'ארלס סאצ'י ב-1995. החברה היא רשת הפרסום העצמאית הגדולה ביותר בעולם ומונה כיום כ- 28 משרדים, ביניהם המשרד בישראל. על לקוחות הסניף הישראלי נמנים: לנד רובר, דלק-מנטה, רולדין, רב-בריח, ריקושט, מעבדות רפא ועוד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה