שיווק ופרסום

תחרות האפי: 107 עבודות הוגשו - אדלר ומקאן ראש בראש

שלב ההגשות הסתיים עם 70 מפרסמים ועמותות ו-18 משרדי פרסום, שביניהם שניים שעבורם זו הפעם הראשונה בתחרות. אדלר חומסקי ומקאן תל אביב עם מספר זהה של הגשות ואחריהם ראובני פרידן
משה בנימין |  1
טקס האפי 2016 (צילום אייס)
שלב הגשת העבודות לתחרות האפי 2017, שתיערך בחודש יולי, הסתיים עם סיכום סופי של 107 עבודות שיתחרו ב-19 קטגוריות. הרשימה סופית כוללת 70 מפרסמים, חברות ועמותות ו-18 משרדי פרסום. בין המפרסמים הבולטים ביותר השנה: תנובה, שטראוס, קימברלי קלארק, מזרחי טפחות, לאומי קארד, יוניליוור, בנק הפועלים, HOT, אסם ועוד.
שני משרדי הפרסום שבשנים האחרונות שולטים ביד רמה בתחרות- אדלר חומסקי ומקאן תל אביב - ממשיכים את היריבות המסורתית, ומוצאים עצמם השנה שוב בקרב צמוד עם 23 הגשות לכל משרד, שמהווים יחד כמעט 50% מההגשות. במקום השלישי ניצב ראובני פרידן עם 15 הגשות ובמקום הרביעי באומן בר ריבנאי עם 9 הגשות. השנה מצטרפים לתחרות שני משרדים חדשים שעבורם זו פעם ראשונה: True (ברזני לוי לשעבר) עם העבודה ל"קווי לילה" בקטגוריית רכב ותחבורה וגרייט דיגיטל עם העבודה לקליק בקטגוריית מוצרי מזון. 
לקטגוריית ה-Effie Platinum שבוחנת הישגים שיווקיים ופרסומיים לאורך פרק זמן שבין 3-5 שנים, הוגשו 12 עבודות. אדלר חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן שמיר סמסונוב וראובני פרידן בולטים עם 2 הגשות כל אחד.  
לקטגוריית "מהלכים מבוססי Big Data" שהושקה השנה הוגשו 4 עבודות: מקאן עם עבודות לאל-על וקימברלי קלארק ואדלר עם עבודות לבזק ובזק 144. הקטגוריות הבולטות השנה הן קטגוריית חברות ומוצרים דיגיטליים עם 11 עבודות; קטגוריית מוצרי מזון עם 11 עבודות, קטגוריית משקאות עם 7 עבודות, תקשורת ומדיה ו-Media Innovation עם 6 עבודות כל אחת וכמו כן קטגוריות טואלטיקה ופארם ושירותים נופש ופנאי עם 6 עבודות כל אחת.
כמידי שנה, את הליך השיפוט יוביל סגל המונה כ-60 שופטים, בתוכם מנהלי שיווק, פרסומאים, ואנשי אקדמיה. ההליך יכלול שני שלבים בהם קריאת חומר כתוב המציג את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית, וצפייה באלמנטים הקריאייטיביים שליוו את המהלך, כאשר גם השנה ישפטו העבודות בשלב השני בפורמט של שיפוט פרונטלי שהושק בשנה שעברה ואומץ בחום. 
בסוף הסבב הראשון יוחלט על העולים לגמר ובקרב העולים לגמר ייקבעו הזוכים בכל קטגוריה, כמו גם הזוכה הגדול בפרס ה- Grand Effie - מהלך השיווק והפרסום של השנה.
כבכל שנה, ידרג צוות שיפוט מיוחד המונה מנכ"לים בכירים במשק בלבד, בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית ה-Effie Platinum. הציון שיעניקו צוות המנכ"לים הבכירים יהווה 50% מסך הציון הכולל.   
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבדיחה השנתית מתחילה
    שי 05/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    107 עבודות? 107 מהלכים אפקטיביים בשנה האחרונה? אולי 7... וגם זה מוגזם. משרדי הפרסום ממשיכים לבזבז זמן וכסף על התפל - בואו ניקח כמה נתונים, נתפור אסטרטגיה לאחור, נכתוב הכל יפה ונגיש אפי שניה לפני שהלקוח עוזב אותנו על הכישלון של המהלך. פחחח
    סגור