שיווק ופרסום

לאחר 4 שנים עם ראובני פרידן: מכללת עמק יזרעאל יצאה למכרז

המכללה דורשת ניסיון של 5 שנים, עם לפחות לקוח אחד שתקציבו השנתי עומד על 2.5 מיליון שקלים ומעלה ולקוח נוסף מתחום הדיגיטל שתקציבו עומד על לפחות 750 אלף שקל בשנה
משה בנימין | 
מכללת עמק יזרעאל (צילום עמוד הפייסבוק של המכללה)
4 שנים לאחר המכרז האחרון בו זכה משרד הפרסום ראובני פרידן ipg, המכללה האקדמית עמק יזרעאל מוציאה את תקציב הפרסום למכרז בתום תקופת ההתקשרות בין הצדיים ועל פי חוק חובת מכרזים לו היא מחויבת - כך נודע לאייס. 
ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהיה לשנה עם אופציה להארכה ב-4 תקופות נוספות בנות שנה, ובסך הכל 5 שנים. בין תנאי הסף דורשת המכללה לבדוק את מבנה המשרד המתמודד על התקציב, המחזור הכספי המלא ומחזור כספי בגין פרסומים באינטרנט, ניסיון קודם והמלצות, הצוות המיועד לטפל בתקציב המכללה ו-3 מקרי בוחן ודוגמאות לקמפיינים שבוצעו על ידו. כמו כן המכללה דורשת ניסיון של 5 שנים, עם לפחות לקוח אחד שתקציבו השנתי עומד על 2.5 מיליון שקלים ומעלה ולקוח נוסף מתחום הדיגיטל שתקציבו עומד על לפחות 750 אלף שקל בשנה. 
על פי כללי המכרז, כל המציעים אשר יקבלו בשלב זה (שלב ב') ציון של 70 נקודות ומעלה, יעברו לשלב השלישי במכרז. במידה ובשלב השני לא יקבלו, לפחות, שלושה מציעים ציון מעל 70 נקודות, יעברו לשלב השלישי לפחות, שלושה מציעים שציונם היה הגבוה ביותר מבין כלל המציעים.
בשלב השלישי, המציעים ידרשו להכין 3 כיווני קריאייטיב בפורמט של סרטונים על פי בריף מפורט שיועבר אליהם. המציעים יוזמנו להצגת פרזנטציה בפני ועדה מקצועית אשר תדרג את הצעתם על פי הפרמטרים הבאים: אסטרטגיה וקריאייטיב, דיגיטל, והצעה לפרסום במדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה