שיווק ופרסום

העידן הבא בגיתם: המנכ"ל עדו הרטוב יהפוך לשותף במשרד

הרטוב מצטרף למשרד לקבוצת השותפים בראשות מוישיק תאומים, יעל אלמוג שמחזיקה ביידה 25% ממניות המשרד, מודי כידון ומרוין לנדר
משה בנימין |  4
עדו הר טוב (צילום יח"צ)
משרד הפרסום גיתם BBDO נמצא בעיצומה של תקופת מעבר כהכנה לעידן הבא בחיי המשרד הוותיק. לאייס נודע כי השלב הבא ברפורמה שצעדיה ניכרים בחודשים האחרונים הוא כניסתו של עדו הרטוב לשותפות במשרד לצד מודי כידון, מושיק תאומים ויעל אלמוג.
הרטוב שימש כמנכ"ל משותף לצידו של עמית לבני, והשניים מונו למחליפיה של מיכל המאירי המנכ"לית האחרונה שפרשה לאחר כעשור בתפקיד. לאחר פרישתו של לבני שהצהיר כי סיים את פרק הפרסום בחייו המשיך הרטוב לנהל את המשרד באופן עצמאי ובמסגרת זו גם הוציא לפועל מספר שינוים בגזרת הקריאייטיב עם גיוסם של שרון רפאל וערן ניר ומינויו של דני יעקובוביץ' למנהל הקריאייטיב הראשי במשרד. 
בגיל 41 בלבד, לאחר שהוא משמש כמנכ"ל מגיל 37, הרטוב מצטרף למשרד לקבוצת השותפים בראשות מוישיק תאומים, יעל אלמוג שמחזיקה בידיה 25% ממניות המשרד שאליו הצטרפה לפני כ-7 שנים, מודי כידון ומרוין לנדר. השליטה במשרד הפרסום מוחזקת על ידי BBDO העולמית מקבוצת אומניקום שבידיה 49% ממניות המשרד.
מעבר לשותפות בגוף המרכזי - משרד הפרסום - הרטוב יהפוך לשותף בכל הנכסים של קבוצת גיתם בישראל המונה למעלה מ-10 חברות, שביניהן: BBDO IM שאותה הקים, BBDO CONTENT, חברת רכש המדיה TMF (בשותפות עם יהושע TBWA), OCEAN שמוחזקת במודל דומה לזה של TMF, משרד היח"צ גיתם פורטר נובלי ועוד.
בנוסף לעסקי הפרסום קבוצת גיתם פעילה בתחום הנדל"ן באמצעות חברת ויתניה שנוסדה בשנת 1995. בנוסף הקבוצה עסקה בפיתוח מיזמי נדל"ן מניב ומחזיקה ברשותה את בית גיתם, בית רשת ועוד.
גורמים בסביבת המשרד מציינים כי מסלול שכזה הוא טבעי למדי עבור הרטוב שהצהיר כבר בימיו הראשונים בקבוצה כי  מטרתו היא להפוך לשותף ביום מן הימים ולא להישאר בעמדת שכיר בכיר במשרד. אמר וקיים, במסדרונות גיתם ידעו לספר כי מאז שמונה למנכ"ל לפני כ-3.5 שנים היה ניכר עליו כי בשונה מעמית לבני, החיבור שלו לעולם הפרסום לרבות המלחמות הקטנות והגדולות שהן מנת חלקו הוא משהו טבעי עבורו.
הרטוב הוא בוגר שירות הביטחון הכללי (שב"כ). הוא כיהן כיועץ אסטרטגי וכיועץ תקשורת לשרי האוצר, התיירות והתקשורת. בשנת 2007 הצטרף לקבוצת גיתם/BBDO והקים וניהל יחד עם רון בראל את BBDO IM - חברת בוטיק לייעוץ אסטרטגי, ניהול הזירה הציבורית וניהול משברים שהפכה להצלחה בשוק החברות המשיקות לעולמות הפרסום, יח"צ שיווק ואסטרטגיה. בשנת 2012 הוא התמנה לסמנכ"ל פיתוח אסטרטגי של קבוצת גיתם/BBDO. הרטוב נשוי ואב ל-3 בנים, וכן הוא בעל תואר שני במדע המדינה ותקשורת.
מוישיק תאומים, מבעלי ומייסדי המשרד: "גיתם חוגגת השבוע 38 שנים להיווסדה. זוהי החברה הוותיקה ביותר בישראל אשר הצליחה לאורך השנים לשמר את מעמדה בצמרת ענף הפרסום, יחסי הציבור והתקשורת השיווקית. בחרנו בעדו כמי שיוביל את גיתם BBDO, על חברות הבת שלה ויוליך אותה לקראת האתגרים הבאים בתחומי הפרסום, ניהול הזירה הציבורית, יחסי הציבור והעולם הדיגיטלי. עדו נבחר לאור יכולותיו המקצועיות, מנהיגותו יוצאת הדופן והראייה המקצועית היצירתית בה הוא ניחן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בחירה מעולה
    נדב מנסדורף 05/2017/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עידו הוא מענטש אמיתי ואיש מקצוע מעולה. שיצליח.
    סגור
  • 3.
    גיתם - המשרד היציב בישראל
    אייל 05/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעולם של טרנדים, גימיקים וכוכבים לרגע גיתם שומר כבר 30 שנה על מעמדו. הוא אולי לא מספר 1 אבל תמיד ממוקם איפשהו בחמישיה הראשונה - משרד יציב, עם לקוחות ותיקים. הבחירה שעידו היא המשך טבעי של התנהלות ארוכת שנים
    סגור
  • 2.
    הרטוב תותח
    יוסי מגבעתיים 05/2017/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא רק מקצוען גבר אמיתי צנוע ענו .
    סגור
  • 1.
    מדובר באיש המקצוע הטוב בתחומו
    לקוח 05/2017/09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    היחיד שמבין את המקצוע בהיבט רחב ועמוק. יועץ חכם ופרטנר אמיתי.
    סגור