שיווק ופרסום

אשת השיווק באפריל: אריאלה וייס שיפנבאור ממחלבות שטראוס

השקת דנונה פרו, מילקי וספלנדיד הובילו את שטראוס לצמיחה בזמן שהשוק הציג ירידה 
משה בנימין | 
אריאלה וייס שיפנבאור (צילום יח"צ)
איגוד השיווק הישראלי בחר באריאלה וייס שיפנבאור, מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס, לאשת השיווק בחודש אפריל "בזכות המהפכה שביצעה בתחום המעדנים והיוגורטים".
באיגוד השיווק מציינים כי וייס שיפנבאור אחראית לטיפול נקודתי בהתאם לצרכים צרכניים בלתי מסופקים, ומענה מותאם לצרכים אמיתיים של סגמנטים שונים באוכלוסייה. על פי נתוני האיגוד, שוק מוצרי החלב בישראל סבל משנים של קיפאון, שהחלו בימי המחאה החברתית ונמשכו בירידה בשוק שהשפיעה על היקף המכירות של שטראוס. בשנת 2016 החלה התעוררות בשוק, שבאה לידי ביטוי בעיקר בקרב המתחרות. בשטראוס זיהו מגמה של "גיוון צרכים", שמצביעה על צרכים מגוונים של הצרכנים. על מנת לבלום את הירידה ולתת מענה למגמה, החליטו בשטראוס להרחיב את ההיצע לצרכן, באמצעות חדשנות מוצרית ושיווקית על בסיס תובנות צרכניות אמיתיות והשקת סדרות מוצרים עם טוויסט, שיתנו מענה צרכני לאורך זמן ולא ייעלמו כגימיק תוך מספר חודשים.
בשטראוס החליטו להתמקד בשני עוגנים מרכזיים – בקטגוריית היוגורט (דנונה) והמעדנים (מילקי וספלנדיד). החברה השיקה מוצרים חדשים לישראלים העוסקים בפעילות גופנית בדמות סדרת דנונה פרו העשירה בחלבון ולאחריה סדרת הפרו טריפל זירו.
בקטגוריית המעדנים, השיקה החברה את מילקי מוס שלווה בשפה תקשורתית חדשה  ויוצאת דופן עם יוצר הרשת רועי כפרי והרחבת המותג ספלנדיד לקטגוריית המעדנים  למבוגרים. כתוצאה מהמהלך, בזמן שהשוק הציג ירידה, שטראוס חזרה לצמוח ובגדול. המהלך זכה להצלחה במכירות, בתפישת הצרכנים ובכיבוש נתחי שוק, כשהחברה מציגה גידול במכירות דנונה בקרוב לעשרה אחוזים, מילקי בכ-6% אחוזים וספלנדיד בכ-8.4% בנתח השוק.
שיקולי ועדת השיווק בבחירה: "אריאלה יצרה פתרונות שיווקיים המתרגמים את האסטרטגיה העסקית של הנהלת מחלבות שטראוס, המהלכים השיווקים הצליחו לבלום ירידה ולהפוך את המגמה לצמיחה בזכות זיהוי נכון ומדויק של דרישות הצרכנים ומתן מענה לצרכים החדשים. החברה ממשיכה במומנטום החיובי וצומחת בנתחי שוק המעדנים וכלל המחלבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה