שיווק ופרסום

הדיה פאשן: חברת החוצות זכתה בזיכיון פרסום בגינדי

קניון גינדי ממוקם במשולש רחובות החשמונאים-קרליבך-בגין ומתפרש על פני 33 אלף מ"ר, הכולל 2 קומות מסחריות ובהן כ-200 חנויות
משה בנימין | 
הדיה. גינדי TLV (צילום יח"צ)
בתום מגעים עם 3 חברות שילוט חוצות, חברת הדיה זכתה בזיכיון הפרסום בקניון האופנה גינדי TLV. הדיה תהיה זכיינית הפרסום הבלעדית במתחם הקניות היוקרתי שהושק לאחרונה. 
קניון גינדי ממוקם במשולש רחובות החשמונאים-קרליבך-בגין ומתפרש על פני 33 אלף מ"ר, הכולל 2 קומות מסחריות ובהן כ-200 חנויות. חברת החוצות מיתגה את כל מתחם הקניון לרבות קירות המתחם, גשרים, דרגנועים ומסכים דיגיטאליים מתקדמים.  
לדברי מנכ"ל הדיה, מתן גל: "מדובר במתחם שעדיין לא נראה כמותו בישראל. מתחם חדשני המשלב בין מותגי על, חנויות קונספט שהושקו לראשונה בארץ, לבין תצוגות אופנה של המעצבים והמעצבות המובילים בישראל ומעניק חווית קניה שטרם הייתה בארץ". 
הדיה, מהוותיקות בשוק החוצות מחזיקה בידיה בנוסף, זיכיון לשילוט חוצות על שלטי ענק באיילון כגון בית אגד, קיר גלילות, קיר ההלכה, קיר הפרסום החדש על בניין עזריאלי איילון, זיכיון הפרסום ברכבת ישראל, ניהול הפרסום בחניוני גינדי, גבעון ועוד.
תגיות גינדי | הדיה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה