שיווק ופרסום

בשר נשים: מטה המאבק בזנות עם מהלך PR מזעזע וחכם

משאית אוכל, פוד טראק של מטה המאבק בסחר נשים וזנות נסעה הבוקר לכנסת כדי למכור "כריכי בשר נשים בהכשר ממשלת ישראל"
משה בנימין |  6
פוד טראק. מטה המאבק לסחר בנשים וזנות (צילום יח"צ)
סחר בנשים וזנות ותעשיית הזנות בישראל הוא נושא שמנסה לעלות לכותרות בישראל בשנים האחרונות באמצעות גופים המנסים לקדם חקיקה, ובעיקר שינוי תפיסה בקרב הקהל הרחב, בדגש על גברים.
עם זאת, יחד עם שלל הנושאים הבוערים והאתגרים במדינת ישראל הוא נידון, כמו נושאים חשובים אחרים, להישאר בשוליים. מהלך חדש של המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות שהחל הבוקר (יום ד') מנסה להקפיץ את הדיון על כך לראש סדר היום באמצעות מהלך שהתגובה הראשונית אליו היא זעזוע טבעי, אך סחר בנשים וזנות הוא אחד המקרים הבודדים שכגודל הבעיה כך גודל הזעזוע והמעשה המתבקשים. 
באמצעות משרד הפרסום M&C Saatchi tel aviv, משאית אוכל - פוד טראק - בשם MEET the MEAT לסיפוק תאוות הבשרים שלך עשתה הבוקר את דרכה לרחבת הכנסת וחונה בה כעת. האוכל הנמכר במשאית הם כריכי "בשר נשים בהכשר ממשלת ישראל". מהכנסת, משאית האוכל תמשיך לשוק מחנה יהודה ומשם לתל אביב שם תחנה בין 16:30 ל-20:00 (מיקון מדויק יעודכן בהמשך).
במטה ובמשרד הפרסום הגדילו לעשות והגיעו עם תפריט לכריכים שבתוכם בשר חי. התפריט מורכב ממספר כריכים על שמן של נשים העוסקות בזנות, כגון "חזה אמאל" או "צלעות יעל" והוא מסופק בשקית נייר חומה שעליה נכתב סיפורה האמיתי והכואב של האשה העוסקת בזנות. על המשאית עצמה הוחף האיור המפורסם של הפרה המחולקת לנתחי בשר באיור של אשה שגופה מסומן ומחולק לנתחים. 


"ארגז האוכל"

חברת הכנסת עליזה לביא ממפלגת "יש עתיד"

כריך "חזה אמאל"

חבר הכנסת מיקי לוי ממפלגת "יש עתיד"

חבר הכנסת אילן גילאון ממרצ

חברת הכנסת מירב מיכאלי. המחנה הציוני
המהלך מנסה לקעקע במוחם של העוברים והשבים והקהל הרחב, בגישת "הפוך על הפוך" כי נשים הן לא מוצר צריכה. מטרת העל היא מתן רוח גבית לקראת הצעת החוק להפללת לקוחות/ צרכני הזנות. במטה המאבק מסבירים, כי על פי סקר משרד הרווחה שפורסם בשנת 2016 , 12,500 נשים גברים ובני נוער נמצאים כיום במעגל הזנות בישראל ומידי שנה נדחקות מאות נשים חדשות להיכנס לעולם הזנות, שהיציאה ממנה כמעט בלתי אפשרית. עשרות אלפי ביקורי זנות בשבוע בישראל הם המנוע של התעשייה. הדרך לעצור את גלגלי התעשייה היא לפגוע בביקוש - אם אין ביקוש לא יהיה היצע. לכן, הפללת  לקוחות היא הדרך האפקטיבית והראויה ביותר למיגור תופעת הזנות ולמניעת כניסה של נשים חדשות למעגל זה.
קרדיטים:
M&C SAATCHI
קמפיינר: צור גולן
מסעדת מאג'דה, עין רפא
תגיות M&C Saatchi
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אוכל אדם
    קניבל 02/2018/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוקא זה טוב הדבר הזה בשר נשים בתוך כריך זה טעים רצח ההיתי מוכן גם לטעום את הכריך הזה של בשר נשים אמיתייות הבחורות הן טעימות בכל מצב שיהיה בתאבון ולבריאות
    סגור
  • 5.
    בשר עוברים: מטה המאבק במבצעי ההפלות עם מהלך PR מזעזע וחכם
    רן 08/2017/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפלה = רצח!!! מין לא נועד להנאות, כמו שלגבר אסור לנצל אישה למין כך לאישה אסור לנצל גבר למין. אם אישה שוכבת עם גבר לשם מילוי תאוותיה המיניים ולאחר מכן מבצעת רצח של בן אדם עליה להיאשם ברצח!!! לתשומת לב הפמניסטיות ניתן לראות גם בגברים אך גם בנשים ״מנצלים״ כאשר מדובר בקיום יחסי מין. גברים ״מנצלים״ למילוי תאוותיהם את הנשים וביניהן זונות.. ומן הצד השני נשים מנצלות גברים לשם תאותיהן המניות, שוכבות עם גברים להנאה לא שומרות נכנסות להריון ומבצעות הפלה רצח.. נשים אלה הינן רוצחות ועליהן להיענש. אישה אחראית לא תשכב עם גבר אם אינה רוצה את ילדו! אישה ששוכבת עם גבר ועושה לאחר מכן הפלה הינה אישה שניצלה גבר, ניצלה את איבר מינו להנאתו ולא די בכך אם ניכנסה להריון וביצעה הפלה ביצעה את עבירת הרצח. אישה שלא רוצה להיענש, שתקיים יחסי מין לשם רוויה ולא לשם הנאה, שעלולה להיגמר בביצוע מעשה רצח.. באותו אופן שגבר לא ינצל חלילה אישה זונה במטרה לספק את מאווייו המיניים...יש להגן על הנשים מפני עצמן. פמניסטיות המעוניינות בשיוויון צריכות להיות אוביקטיביות ולא סלקטיביות כאהבת נפשן. אין לאפשר לפמיניסטיות להיות רוצחות ולא להעניש על כך. יש לקדם
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד לכן (ל"ת)
    הפללת לקוח עכשיו 06/2017/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    מעולה!! צריך לקדם אתמחוק הפללת הלקוח (ל"ת)
    אייל 06/2017/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    נדוש
    חן 06/2017/28
    הגב לתגובה זו
    4 4
    יאללה בסדר
    סגור
  • 1.
    חזק! (ל"ת)
    ורד 06/2017/28
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור