שיווק ופרסום

ולמרות הכל - ממשיכים: FOX תשאר הספונסרית של מכבי ת"א

לאחר שנתיים יחד, מותג ההלבשה ימשיך ללוות את הקבוצה למרות התחזיות לסיום ההתקשרות. על פי הערכות בשוק, שווי החסות שתעניק FOX למכבי תל אביב יעמוד על מיליון דולר לעונה
משה בנימין | 
מכבי FOX תל אביב (צילום יח"צ)
למרות התחזיות וההערכות על סיום ההתקשרות בין מותג ההלבשה הישראלי FOX למכבי תל אביב, היום הודיעה החברה כי היא ממשיכה את ההתקשרות עם קבוצת הכדורסל למרות עונת הנפל והשפל שנגסה בכוחו של המותג. במסגרת ההסכם FOX תמשיך לשמש כנותנת החסות הראשית של המועדון לאחר שעשתה זאת במשך השנתיים האחרונות לאחר שהחליפה את אלקטרה. 
על פי הערכות בשוק, שווי החסות שתעניק FOX למכבי תל אביב יעמוד על מיליון דולר לעונה. לדברי יו"ר מכבי ת"א, עו"ד שמעון מזרחי: "אנו שמחים על המשך השותפות עם החברה הישראלית המובילה FOX ומודים לה ולעומדים בראשה, האחים הראל ואסי ויזל, על הבעת האמון במועדון שלנו. אנו יוצאים לדרך חדשה, לקראת עונה מרתקת ועתיד בהיר וטוב יותר, ומצפים להמשך שיתוף פעולה פורה עם חברת FOX, שהיא שותפה אמיתית לדרך שלנו והרבה מעבר לנותנת חסות".
מנכ"ל FOX ישראל, אסי ויזל: "אנו גאים להמשיך את שיתוף הפעולה עם מכבי FOX תל אביב, מועדון הספורט הגדול בישראל ומהמובילים באירופה. אנו מתחילים את שנתנו השלישית ביחד וגם בהסכם זה שמנו דגש על ההמשכיות. מבחינתנו זוהי שותפות אמיתית, אמיצה וארוכת טווח. אנו מביעים אמון שלם ומוחלט במכבי FOX תל אביב, בבעלים ובהנהלה שלה, וקוראים גם לקהל האוהדים לתמוך בקבוצה, להגיע למשחקים ולעודד את מכבי FOX תל אביב במסגרת משחקיה ביורוליג ובליגה הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה