שיווק ופרסום

"הדר ואורון מתים לקבר ישראל": קמפיין התנדבות למען החזרת החללים

דובר מטה המאבק נחמן שפירא: "החלטנו שאנחנו נרתמים לעזור למשפחות ולהעיר את הציבור שילחץ על הממשלה שתתחיל סוף סוף לאחר 3 שנים לפעול על מנת להחזיר את חללי צה״ל הדר ואורון לקבר ישראל"
משה בנימין |  4
פרסום אשדיר. "מתים לקבר ישראל" (צילום יח"צ)
עם מלאות 3 שנים למבצע "צוק איתן", משרד הפרסום אשדיר יוצא בקמפיין פרו-בונו (התנדבותי) למען החזרת חללי צה"ל הדר גולדין ואורון שאול תחת הכותרת "מתים לקבר ישראל". הקמפיין אותו מנהל חגי אורן יעלה בסוף השבוע הקרוב בעיתונות הדתית לאומית. 
לדברי נחמן שפירא דובר מטה המאבק, "המצב בו חיילי צה״ל נמצאים בשבי החמאס וממשלת ישראל מתעלמת מכך וממשיכה להכניס לרצועת עזה סחורות של מוצרי מותרות מקטאר, וכן חומרי בנייה המשמשים את החמאס לבניית מנהרות טרור, ללא קבלת החללים בחזרה, הוא בושה לאומית. אנו מבקשים להחזיר את החללים לקבר ישראל". עוד הוא מוסיף, כי "ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון ליברמן לא פועלים על מנת להפוך את המשוואה ולהפעיל לחץ על החמאס, אלא ממשיכים לתת פרס לטרור. החלטנו שאנחנו נרתמים לעזור למשפחות ולהעיר את הציבור שילחץ על הממשלה שתתחיל סוף סוף לאחר 3 שנים לפעול על מנת להחזיר את חללי צה״ל הדר ואורון לקבר ישראל".


שפירא אף מפנה חיצים לציבור הדתי ורבניו, כשלדבריו "הציבור הדתי מוותר על המצווה החשובה ביותר של הבאה לקבר ישראל. הרבנים שחינכו את הדר בישיבות ושולחים כל שנה עוד ועוד אלפי לוחמים לצה״ל, ממלאים פיהם מים ועוסקים בכל מיני דברים חוץ מהדבר החשוב ביותר, בהבאתם לקבורה של גיבורי ישראל הדר ואורון".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חגי אורן אדם חסר כישורים וחסר ידע
    מקרה אבוד 12/2017/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בה׳ הנושא חשוב מאד והתהליך קריטי וחובה להחזיר את הגיבורים לקבר באדמת ארץ ישראל אז מדוע נדחף חגי אורן שהרי ידוע שהוא ברברן חסר כישרון, ללא כישורים וללא ניסיון. נראה שחגי אורן רק מחפש לעשות לעצמו שם על חשבון כאב המשפחות והעם.
    סגור
  • אתה חסר בושה
    יצחק אליעזר 01/2018/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי שהקנאה פורצת מגרונך, ומצאת לנכון בכתבה זו לפגוע ברבים באחר.
    סגור
  • 2.
    הדר אורון
    ריקי 08/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלת ישראל חייבת לעשות מיד את כול המאמצים המתבקשים על מנת להחזיר את אורון הדר הביתה הגיע הזמן שמשפחות היקרות לא יצטרכו להתמודד עם המציאות המיוסרת שנכפתה עליהם
    סגור
  • 1.
    פרסום חשוב
    יצחק 07/2017/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן נושא כואב ומעיק, אשר מטיל צל גדול עלינו. יפה עשה משרד הפרסום "אשדיר", ומנהל הקמפיין חגי אורן, שנרתמו לעשייה.
    סגור