שיווק ופרסום

לאחר 3 שנים במשרד: תקציב 'מנטה' עוזב את m&c saatchi

בתוך מספר חודשים, המנכ"לית החדשה אסתר אלדן בונה מחדש את המערך התקשורתי לאחר שדבי תקשורת הוחלף ברני רהב. בימים אלו עורכת החברה סבב פגישות ראשוני עם משרדי פרסום 
משה בנימין | 
סדרת הפרסומות החדשה לרשת הנוחות מנטה (צילום מסך)
לאחר כשנתיים וחצי שבהן רשמה פעילות ערה במדיה, חברת דלק צפויה להיפרד ממשרד הפרסום m&c saatchi תל אביב שטיפל בתקציב הפרסום הכולל את חנויות מנטה וקפה ג'ו - כך נודע לאייס. מהלך זה משלים את הפרידה ממשרד יחסי הציבור דבי תקשורת ועשוי גם להמשיך לפרידה מחברת הסושיאל/דיגיטל שליוותה את דלק מנטה ב-5 השנים האחרונות דבי&רון, למרות שזו טרם קיבלה הודעה רשמית על כך. 
הטריגר לניקוי השולחן בקבוצת דלק נלחץ עוד בתחילת השנה אז התפטר מתפקידו המנכ"ל הקודם שמואל אנצ'ל והוחלף באסתר אלדן שבתוך מספר חודשים החליטה לפתוח דף חדש בכל הנוגע למערך התקשורתי: פרסום, סושיאל ויח"צ. בעוד שההחלטה על משרד פרסום שיחליף את m&c saatchi תל אביב טרם התקבלה, בגזרת היח"צ כבר "הושלמה העבודה" עם העברת התקציב לידיו של רני רהב
 מנדי. מהפרסומות האחרונות של מנטה תחת m&c saatchi

לאייס נודע עוד כי בשבועות האחרונים החלו בדלק החיפושים אחר משרד הפרסום שיחליף את m&c saatchi ובמסגרת זו התקיים סבב פגישות ראשוני עם כ-3 משרדים שהציגו בפני החברה מצגת היכרות כללית על יכולות המשרד. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב מנטה/ג'ו עמד על כ-20 מיליון שקלים במחירי מחירון ב-2016 המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים.  
צור גולן, שותף ב-m&c saatchi אמר לאייס בתגובה: "חברת דלק החליטה להיפרד ממספר שותפים לדרך שהלכו איתה זמן רב. אנו מסכמים בגאווה 3 שנים של פעילות משותפת שהובילה לצמיחה עקבית במכירות מנטה וקפה ג׳ו כולל הפיכת קפה ג׳ו לקפה המועדף ביותר מבין כל חנויות הנוחות. אנו מאחלים לדלק בהצלחה בהמשך הדרך".
מדבי&רון נמסר: "משרד דבי &רון לא קיבל הודעה על הפסקת עבודה על דלק מנטה ולכן אנחנו ממשיכים לעבוד כרגיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה