שיווק ופרסום

מכרז לפ"מ לפעילות בחו"ל: TMF, זניט וגו צפויות להתמודד

פעילות המדיה של לפ"מ בחו"ל מוערכת על ידיה בכ-70 מיליון שקלים המיועדים לרכש מדיה מ-2 ענקיות האינטנרט: גוגל ופייסבוק. גם יוניברסל בחנה כניסה למכרז אך נכון לעכשיו נראה כי לא תתמודד
משה בנימין | 
מירי רגב (צילום דוברות הכנסת)
מכרז לפ"מ לפעילות המדיה בחו"ל שעומד על עשרות מיליוני שקלים מעניין את חברות המדיה הגדולות בשוק המקומי. לאייס נודע כי חברת המדיה TMFזניט וגו בוחנות כניסה למכרז. חברת המדיה של קבוצת מקאן - יוניברסל - בחנה אף היא כניסה למכרז אך בשלב זה נראה כי היא תבחר שלא להגיש הצעה.
פעילות המדיה של לפ"מ בחו"ל, שעומדת במרכז המכרז, מוערכת על ידיה בכ-70 מיליון שקלים המיועדים לרכש מדיה מ-2 ענקיות האינטנרט: גוגל ופייסבוק. בהתאם תנאי הסף להתמודדות במכרז דורשים ניסיון עבר בקמפיינים בחו"ל, בשפה זרה, בפייסבוק ובגוגל. תנאי נוסף אותו הבהירו בלפ"מ מראש נוגע לגובה עמלת המדיה המקסימלית אותה יוכלו המתמודדים לדרוש בהצעת המחיר - 6.5%.
בשוק מעריכים כי ההתמחרות התחרותית בין המתמודדים צפויה להוריד את עמלת המדיה עד לאזור ה-5%. בלפ"מ ציינו עוד מראש כי מתוך התמודדים במכרז ייבחרו 2 ספקים כך שהפעילות כולה לא תנוהל באופן בלעדי על ידי ספק יחיד. מנגד, אין המכרז התייחסות לאופן חלוקת נתח העבודה בין הזוכים.
מבין המתמודדים, GO (גו) נמצאת בעמדה שונה מול לפ"מ ושאר חברות המדיה, שכן היא נמנית על רשימת הספקים של לפמ בימים אלו כחלק ממערך נותני השירותים המטפלים בפעילות המדיה בחו"ל. לצד גו, עד לתוצאות שיתקבלו במכרז הנוכחי, מטפלות בלפמ 3 חברות נוספות: ספרוס (SEPROS), ווב וויז המתמחה בשוק הרוסי ומייפל - MAPLE TEAM.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה