שיווק ופרסום

יוטיוב: קמפיין הדודה והדוד של בזק ואדלר - המצליח אי פעם

למקום ה-2 בדירוג הגיע קמפיין טודו בום של ראובני פרידן עבור קולקציית הילדים של קסטרו, ובמקום ה-3 דורג קמפיין סופר לק של גלידות נסטלה באמצעות teenk
משה בנימין |  2
אדלר חומסקי. אירוע יוטיוב (צילום יח"צ)
גוגל ישראל ערכה אמש את אירוע "כפתור הכסף" של יוטיוב לשנת 2017 כחלק מכנס YouTube Pulse שבמסגרתו הוכרזו היוצרים, האמנים וכוכבי הרשת שהגיעו ל-100 אלף מנויים במהלך השנה החולפת. כמו כן הוצג מדד הפרסומות השנתי של יוטיוב.
במסגרת מדד הפרסומות השנתי הוכתר קמפיין "הדודה והדוד" של אדלר חומסקי עבור בזק למצליח ביותר השנה ואף למצליח ביותר בכל הזמנים, מאז החלה גוגל ישראל לדרג את הקמפיינים בישראל. אל המקום השני בדירוג הגיע קמפיין "טודו בום" של ראובני פרידן עבור קולקציית הילדים של קסטרו ובמקום השלישי השנתי דורג קמפיין סופר לק של גלידות נסטלה באמצעות teenk.
 

בנוסף פרסמה יוטיוב נתונים לגבי הערוצים הצומחים ביותר בשנה החולפת בישראל, ביניהם: סטטיק ובן-אל עם 300 אלף מנויים חדשים ועדן בן זקן ואייל גולן עם 100 אלף מנויים חדשים כל אחד. הערוץ בעל הקפיצה הגדולה ביותר ב-2017 הוא ערוץ המיניאטורות PipeCleanerCrafts שגדל בכחצי מיליון מנויים.
טקס הכפתורים נערך בפעם השנייה בישראל. 16 יוצרים, אומנים וכוכבי רשת קיבלו את כפתור הכסף על חציית קו ה-100 אלף מנויים. על פי נתוני האתר, קיימים כיום למעלה מ-150 ערוצים ישראליים שלהם יותר מ- 100,000 מנויים. מספר  המנויים הכולל לערוצים אלו עומד על יותר מ-36 מיליון מנויים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עולם הפירסום איבד את זה
    אור 10/2017/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקמפיין הצליח או שה"רייטינג" גבוה? אז הביאו את נועה קירל ואת אגם בוחבוט (כל המינעד) שהביאו כך וכך צפיות של נערים ונערות כדי למכור מוצר שהם לא קהל היעד שלו. הצלחה גדולה. בטוח שבזק לא עומדים בביקושים. בלי קשר שכל השימוש באמנים מצליחים לנוער רדוד מבחינה פירסומית, כי איתם אפשר לעשות פרסומת ל...מרכזיה ביתית?! ותהיינה צפיות
    סגור
  • 1.
    כבוד לטינק
    אורלי 10/2017/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכבוד לבזק שהצליחו להוציא מנועה קירל משהו חמוד ולא מטופש כמו בפרסומת השנייה שהיא מופיעה בה
    סגור