קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

יוטיוב: קמפיין הדודה והדוד של בזק ואדלר - המצליח אי פעם

למקום ה-2 בדירוג הגיע קמפיין טודו בום של ראובני פרידן עבור קולקציית הילדים של קסטרו, ובמקום ה-3 דורג קמפיין סופר לק של גלידות נסטלה באמצעות teenk
 |  2
יוטיוב: קמפיין הדודה והדוד של בזק ואדלר - המצליח אי פעם
אדלר חומסקי. אירוע יוטיוב, צילום: יח"צ
גוגל ישראל ערכה אמש את אירוע "כפתור הכסף" של יוטיוב לשנת 2017 כחלק מכנס YouTube Pulse שבמסגרתו הוכרזו היוצרים, האמנים וכוכבי הרשת שהגיעו ל-100 אלף מנויים במהלך השנה החולפת. כמו כן הוצג מדד הפרסומות השנתי של יוטיוב.
במסגרת מדד הפרסומות השנתי הוכתר קמפיין "הדודה והדוד" של אדלר חומסקי עבור בזק למצליח ביותר השנה ואף למצליח ביותר בכל הזמנים, מאז החלה גוגל ישראל לדרג את הקמפיינים בישראל. אל המקום השני בדירוג הגיע קמפיין "טודו בום" של ראובני פרידן עבור קולקציית הילדים של קסטרו ובמקום השלישי השנתי דורג קמפיין סופר לק של גלידות נסטלה באמצעות teenk.




בנוסף פרסמה יוטיוב נתונים לגבי הערוצים הצומחים ביותר בשנה החולפת בישראל, ביניהם: סטטיק ובן-אל עם 300 אלף מנויים חדשים ועדן בן זקן ואייל גולן עם 100 אלף מנויים חדשים כל אחד. הערוץ בעל הקפיצה הגדולה ביותר ב-2017 הוא ערוץ המיניאטורות PipeCleanerCrafts שגדל בכחצי מיליון מנויים.

טקס הכפתורים נערך בפעם השנייה בישראל. 16 יוצרים, אומנים וכוכבי רשת קיבלו את כפתור הכסף על חציית קו ה-100 אלף מנויים. על פי נתוני האתר, קיימים כיום למעלה מ-150 ערוצים ישראליים שלהם יותר מ- 100,000 מנויים. מספר המנויים הכולל לערוצים אלו עומד על יותר מ-36 מיליון מנויים.



הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2 תגובות
2.
עולם הפירסום איבד את זה
הקמפיין הצליח או שה"רייטינג" גבוה? אז הביאו את נועה קירל ואת אגם בוחבוט (כל המינעד) שהביאו כך וכך צפיות של נערים ונערות כדי למכור מוצר שהם לא קהל היעד שלו. הצלחה גדולה. בטוח שבזק לא עומדים בביקושים. בלי קשר שכל השימוש באמנים מצליחים לנוער רדוד מבחינה פירסומית, כי איתם אפשר לעשות פרסומת ל...מרכזיה ביתית?! ותהיינה צפיות
אור | 29/10/2017 02:12
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
כבוד לטינק
וכבוד לבזק שהצליחו להוציא מנועה קירל משהו חמוד ולא מטופש כמו בפרסומת השנייה שהיא מופיעה בה
אורלי  | 26/10/2017 12:04
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
גרפיקאי חסוי המרכז שלח קו”ח
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה