שיווק ופרסום
הפיצול הפך לפרסומת: החברה הגיאוגרפית במודעת RTM
המודעה היא חלק מסדרת ה"תגדיר:" שאיתה רצה החברה הגיאוגרפית מזה תקופה ארוכה ולצורך החיבור לפיצול הערוצים, הקופי הוא "תגדיר: פיצול ערוצים" לצד תמונת טבע מרהיבה
ביום הראשון לפיצול הערוצים המדובר והמתוקשר, החברה הגיאוגרפית יוצאת במודעה שמנסה לדהור על הנושא החם של השבועות האחרונים עם מודעת RTM - REAL TIME MARKETING באמצעות משרד הפרסום מנצ'.
המודעה היא חלק מסדרת ה"תגדיר:" שאיתה רצה החברה הגיאוגרפית מזה תקופה ארוכה ולצורך החיבור לפיצול הערוצים, הקופי הוא "תגדיר: פיצול ערוצים" לצד תמונת טבע מרהיבה שבה שני ערוציו של נהר האמזונס ביערות הגשם בברזיל מתפצלים. בנוסף לכותרת, הטקסט הנלווה אף מרמז לזכיינים השונים: "הגיע הזמן להתנתק מהמסכים ולגלות את כל מה שלעולם יש להציע. בחוץ תוכלו להביט בנופים שמעבר לקשת, לצפות בדייגים פורסים רשת, לקחת נשימה ולשמוח שאתם כאן. תצטרפו? יהיה עשר".
ניר פדרבוש, סמנכ"ל שיווק החברה הגיאוגרפית: "אחרי כל הקמפיינים האינטנסיביים של הערוצים המסחריים בחודש האחרון, אני חש שלכולנו מגיע עכשיו לצאת לחופשה טובה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.עם כל הכבוד - זה לא RTMרוצה לפרגן - אבל לא 11/2017/01הגב לתגובה זו1 0הפיצול ידוע כבר הרבה זמן מראש לכן אולי זו מודעה שמתיחסת למשהו אקטואלי אבל לא RTM שזו תגובה מיידית - ב-real time - למשהו שקורה שאינו מתוכנן או ידוע מראש.סגור
-
4.בדיחה ברנז'איתמיכל ה. 11/2017/01הגב לתגובה זו1 0מקרה קלאסי של דאחקה על נושא שאולי מעסיק את הפרסומאים והחברים שלהם, אבל ממש לא מעניין את הציבור.סגור
-
3.פרינט גאוני (ל"ת)אודליה 11/2017/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.מעוללללללה!!! (ל"ת)קולגה 11/2017/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.משה למשהמשה 11/2017/01הגב לתגובה זו2 1מישהו מתחנף אלייך יפה יפה כדי שתפרסם כל פיפס של המשרד הזה ביחס אחר לגמרי ממה שמשרדים אחרים מקבלים. שים לב לזהסגור
-
לך לסדנת ניטרול קנאה וכעסים.זה יעזור לך לעור הפנים. (ל"ת)סער מלינרסקי 11/2017/01הגב לתגובה זו0 0סגור