פרסום ושיווק

מה קורה בדרורי ארועטי: קמיאבי התפטר, בן צבי פרשה

לאחר שנתיים וחצי במשרד וכמעט שנה כמנכ"ל משותף טל קמיאבי פורש מתפקידו. לאייס נודע עוד כי רחלי בן צבי ששימשה לצידו כמנכ"לית סיימה אף היא את תפקידה
משה בנימין |  52
טל קמיאבי (צילום ערן לם)
10 חודשים בלבד לאחר שהתמנה לתפקיד מנכ"ל משותף בדרורי ארועטי ברמן, טל קמיאבי פורש מתפקידו. קמיאבי מונה לתפקיד בפברואר השנה (2017) לצידה של המנכ"לית רחלי בן צבי, זאת לאחר ששימש כמשנה למנכ"ל קריאייטיב לפני כן. לאייס נודע כי בחודשים האחרונים גם בן צבי סיימה את תפקידה במשרד ונכון לעכשיו המשרד אינו מנוהל על ידי מנכ"ל קבוע בפועל.
קמיאבי חותם כמעט שנתיים וחצי במשרד הפרסום, אליו הצטרף משטרית מדיה גרופ במסגרת העסקה בין המשרדים שהעבירה את פעילות הפרסום של שטרית לידי דרורי ארועטי ברמן. במסגרת המנה הניהולי של המשרד בשנה החולפת, בן צבי הייתה אמונה על הפיתוח העסקי והפן הפיננסי בעוד שקמיאבי ריכז תחתיו את תחומי ניהול הלקוחות וניהול הקריאייטיב.
גורמים בשוק הפרסום מוסרים לאייס שלא לייחוס כי עם או בלי קשר לסיום דרכם של שני המנכ"לים, המשרד בבעלותם של יוסי ארועטי, יורם דרורי, טובית שלומי ודודי ברמן בוחן אפשרויות למיזוג נוסף עם משרד פרסום בסדר גודל דומה לו. 
נראה שהמזל הרע של דרורי שלומי שהפך לדרורי ארועטי ברמן בגזרת המנכ"לים ממשיך לרדוף את המשרד. ב-7 השנים האחרונות, מאז פרישתו של עופר פלדמן, המשרד ביקש לאייש את כסא המנכ"ל בפיגורה ניהולית דמיננטית ויציבה, ללא הצלחה יתירה. פלדמן הוחלף ברונן גלפרין שהגיע מויזה כ.א.ל וזה סיים את תפקידו לאחר שנה בלבד. את גלפרין ירשה מאיה שלוו שרוני שהוחלפה על ידי אלה גולדשטיין וולף ובתווך נרשם גם ניסיון שנכשל בתרועה רמה לחבור לספי שקד. גולדשטיין וולף פרשה מתפקידה עם המיזוג שנחתם עם ארועטי ברמן וכעת כאמור גם שני המנכ"לים האחרונים אינם שורדים במשרה.
אמש כתב קמיאבי בעמוד הפייסבוק שלו פוסט שבו הודיע על צאתו לדרך חדשה וסיום דרכו במשרד: "אחים לפיד, אני יוצא לדרך חדשה ועצמאית ואשמח לתת ראש, יד (אחורית) או תלת ראשי. קריאייטיב, אסטרטגיה, שיווק, שתיית קולה זירו, אתם תתנו לזה שם. (יו ניים איט). אצלי, אצלכם או בבית הקפה הקרוב. שתפו בכל הכוח או בחלק מהכוח, או סתם שתפו, בלי כוח. תודה".
קמיאבי עבד בעבר במשרד הפרסום זרמון גולדמן DDB, משם עבר לתקופה קצרה בת 8 חודשים בפרסום אברהם, ולאחר מכן הגיע למקאן בו שימש כשנתיים בתפקיד קריאייטיב בכיר. עם מינויו לתפקיד המנכ"ל הצטרף לדרורי ארועטי עידן יעקובוביץ' (סטייסי) שנכנס לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב. כעת נראה כי מושכות מחלקת הקריאייטיב יועברו אליו.
ממשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן נמסר בתגובה: "טל קמיאבי הודיע בסוף השבוע החולף  על התפטרותו. אנו מודים לו על עבודה מצויינת ומאחלים לו המון הצלחה בהמשך דרכו". לגבי בחינת האופציה למיזוג אומרים במשרד: "אין תגובה".
תגובות לכתבה(52):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    מפרגן
    בחור תותח 19/11/2017 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלה והצלח
    סגור
  • 37.
    הם כבר מתגעגעים
    איתמר 15/11/2017 03:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וגם אני
    סגור
  • 36.
    סוף ידוע מראש
    קמי who? 14/11/2017 23:23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שלוקחים איש קריאטיב סופר בינוני שחושב שהמציא את הגלגל נותנים לו מנכלות? על מה? זה מנכל משרד פרסום?זה כבר התחלה של בדיחה לא טובה שחושב שהוא יודע ויש לו מושג בניהול לקוח תוסיפו לזה את ברמן ושות והסוף ברור
    סגור
  • 35.
    קופי+אסטרטגיה
    קופיטגיה 14/11/2017 21:59
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אין אין אין... אחד האנשים אם לא ה... אם לא הו... אם לא הוווו... אגב למה מדברים רק עליו? מה עם המנכ"לית המשותפת שם שגם עזבה, הועזבה, נעזבה, סתם זבה.... אבדה גדולה לענף, לאשכול, לכנף, לחטיבה, לאגדה, למפקדה, ללא נודע... קשה. קיצר תעשו לייק.
    סגור
  • 34.
    לאאאאאא!!! כל-כך רציתי שנעבוד יחד מ2018!איפה תהיה?? (ל"ת)
    לקוחה פוטנציאלית 14/11/2017 18:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 33.
    ואיפה יורם דרורי בכל הסיפור?
    סיון 14/11/2017 17:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה הולך לאבדון...
    סגור
  • 32.
    סבון ללא סבון
    מו דג 14/11/2017 16:00
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אין ממש קשר בין הכותרת לתוכן... אבל אם זה הקטע שעכשיו כולם מלכלכים על כולם בסוף צריך לנקות. קמיאבי עשה עבודה נפלאה אבל אין אנשים ללא תחליף וכמעט כל דבר היום זו עבודת צוות ולא דווקא מופע סולו. גם לביבי יש תחליף אגב.
    סגור
  • 31.
    את מי מעניין סטייסי בחייאת (ל"ת)
    בובה 14/11/2017 15:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מה כואב לך שאנשים מצליחים
    כואב לפרגן 14/11/2017 17:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סטייסי מוכשר בטרוף ולך אומר שהקנאה עושה קמטים...
    סגור
  • 30.
    תותח על
    יעל 14/11/2017 15:06
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אחד המוכשרים שהכרתי, אבדה גדולה לדרורי
    סגור
  • טען עוד
  • 29.
    בוביקובי
    מוני 14/11/2017 14:33
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תחלס, זה המשרד עם הכי הרבה שמות של "בכירים" שעברו דרכו או שותפים בו...
    סגור
  • 28.
    איש מוכשר
    צחי 14/11/2017 13:50
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אחד האנשים המוכשרים בענף. הפסד עצום לדרורי !
    סגור
  • 27.
    איזה טיפשות!!!
    דורון 14/11/2017 13:24
    הגב לתגובה זו
    3 4
    איזה טיפשים !!!!! מי משחרר את ה״מסי״ של עולם הפרסום הישראלי , רק טיפש גמור. הבן אדם עילוי ובן אדם זהב .
    סגור
  • אופטיקנה
    בחיית 14/11/2017 23:24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מסי? יותר וואליד באדיר
    סגור
  • 26.
    הם כבר מתגעגעים
    איתמר 14/11/2017 13:07
    הגב לתגובה זו
    2 4
    וגם אני
    סגור
  • 25.
    איש נדיר
    דילן 14/11/2017 12:46
    הגב לתגובה זו
    5 4
    המשרד איבד את אחד המוכשרים והמיוחדים בענף קמיאבי יצליח בכל אשר יעשה
    סגור
  • 24.
    דרורי ארועטי פספסתם בגדול
    ר.ח 14/11/2017 12:37
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אני עבדתי עם קמיבאבי ומדובר בבן אדם שהמציא מחדש את התעשייה, בהצלחה אח יקר ומוכשר
    סגור
  • 23.
    קמיאבי המלך
    נדב 14/11/2017 12:37
    הגב לתגובה זו
    4 3
    איזה הפסד לתעשייה הוא בטוח יחסר לדרורי. יצליח בכל מה שיעשה בהמשך, הרווח כולו שלו.
    סגור
  • 22.
    בקרוב הפתעה גדולה
    אחד שיודע 14/11/2017 12:36
    הגב לתגובה זו
    2 4
    בקרוב תגיע הפתעת השנה לשנת 2018 וכל מה שהיה הוא לא מה שיהיה. מתחת לפני השטח עובדים על מהלך מדהים כולל את ההוא שלא חלם לחזור לענף בכלל אבל תמיד יש אתגרים שאי אפשר לענות להם בשלילה.
    סגור
  • עודד עודד
    עודד 14/11/2017 19:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    באמת עודד?
    סגור
  • היי "עודד"
    עודד שוקי גל 15/11/2017 16:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למען האמת עד עכשיו נמנעתי מלהגיב פה מכמה סיבות. הראשונה היא שהנחתי שאת דעתי על המצב הבהרתי לכולם במעשים כך שלא הרגשתי צורך לפרסם אותה גם פה. מה גם שמרגיש לי שלכולם פה יש דעות מוצקות ואין לי כוונה רצון או צורך לשנות אותן. מי שאוהב מגניב מי שלא גם סבבה אף פעם לא הפריע לי להיות בדעת מיעוט. מעבר לזה בכללי מעדיף להשקיע את המרץ שלי בעשייה ולא בטיקבוק מכל סוג שהוא. יחד עם זאת אם קוראים לי בשמי (ואני מרשה לעצמי להניח שאני העודד המדובר) אז אני מגיע :) אז תחילה הרשה לי להתנצל "עודד", לא אני כתבתי את הפוסט כך שאין לי דרך לעזור אם השאלה .. שנית כל אחד שקצת מכיר אותי יודע שאם וכאשר יש לי מה להגיד אני עושה את זה תחת שמי ובפה מלא ולא מתחבא מאחוריי ניק, בטח לא "אחד שיודע", שאני שונא טיזרים ושאני מעריץ מספר אחד של קמיאבי ! אז כדי לחסוך בלבולים נוספים ניתן להפנות אליי ישירות כל שאלה אני זמין במייל, בטלפון, בפייס חצי חיפוש ואתה אצלי. ואחלה סופ"ש "עודד", מת על השם שלך.
    סגור
  • 21.
    בן אדם מבריק- נכס לכל מקום עבודה (ל"ת)
    עמיחי 14/11/2017 12:35
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 20.
    איש מוכשר ואלוף
    ליאור 14/11/2017 12:32
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ייתמזל מזלו של מי שיזכה לעבוד איתו!!
    סגור
  • 19.
    בוא תעשה ביג
    ביג מרכזי קניות 14/11/2017 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בוא נחזור לעשות סרטים ב-2 בלילה! אתה פשוט כישרון
    סגור
  • אני יודע מי את (ל"ת)
    מישהו 14/11/2017 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    תודה לך קמיאבי
    עובד חרוץ 14/11/2017 12:26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תודה על הלימודי וההשקעה בעובדים זה ממש לא מובן מאליו
    סגור
  • 17.
    איש מוכשר
    עידו 14/11/2017 12:25
    הגב לתגובה זו
    3 3
    קמיאבי לא דואג לך אתה איש מוכשר מי שחכם יחטוף אותך!
    סגור
  • 16.
    איבדו איש מוכשר
    מישהו מהתעשייה 14/11/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
    4 3
    קמיאבי אל תשתנה! אתה כישרון ולא מוצאים הרבה כמוך בתעשייה
    סגור
  • 15.
    מכל האנשים שזכיתי לעבוד איתם ...
    אייל 14/11/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    במשך השנים עבדתי עם מלא משרדים ואינספור פרסומאים מכל כיוון אפשרי. האיש שהכי נהנתי לעבוד איתו תמיד היה טל. בטוח שבמבחן התוצאה דרורי יצאו המופסדים פה ולא להיפך.
    סגור
  • 14.
    טעות גדולה מאוד
    עידן 14/11/2017 12:15
    הגב לתגובה זו
    4 3
    חבל על החברה הזאת, לא נראה שיש להם עתיד בלי קמיאבי
    סגור
  • 13.
    אז מי ימנכ"ל עכשיו צוות הליצנים?
    לקוחה לשעבר 14/11/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כלקוחה לשעבר שלהם יכולה להגיד איחלתי לעובדים בהצלחה
    סגור
  • 12.
    המשרד הזה לא יציב
    יודע את האמת 14/11/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מי שלא יודע לשמור על נכס כמו קמיאבי, צריך להזדכות על ציוד.
    סגור
  • 11.
    מה?!
    לקוחה 14/11/2017 12:08
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אם טל לא שם מי בדיוק יחזיק את המשרד הזה? הם עשו את כל הקריאטיב של כולם! מאחלת ללקוחות שישארו המון בהצלחה.... הם יזדקקו לזה
    סגור
  • 10.
    קמיאבי תמיד תישאר תותח!
    איה 14/11/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בהצלחה חבר!
    סגור
  • 9.
    המשרד הזה לא יציב
    יודע את האמת 14/11/2017 12:01
    הגב לתגובה זו
    3 3
    משרד שמרשה לעצמו לאבד נכס כמו קמיאבי, צריך להזדכות על ציוד ויפה שעה אחת קודם.
    סגור
  • 8.
    קמיאבי המטאור...
    מיקי 14/11/2017 12:00
    הגב לתגובה זו
    10 6
    הלם!!!!! היהלום הכי מוכשר בתעשייה... בלעדיו אין זכות קיום למשרד- דרורי עשו את הטעות העסקית הגדולה ביותר שאפשר לעשות...
    סגור
  • מטאור, כלומר כזה שעף על עצמו ונשרף מהר?
    הצלחה מתחילה בעבודה 14/11/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ראבק האיש לא החזיק יותר משנה וחצי בשום מקום יכול להיות שזו לא הריצפה אלא הרקדן?
    סגור
  • הצלחה לא מתחילה בעבודה אלא היא פועל יוצא של עבודה...
    מיקי 14/11/2017 16:17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    האיש הוא העובד הכי חרוץ שיש... זה לא שהוא לא החזיק בשום מקום... הוא פשוט התקדם כמטאור!!! בכל מעבר הוא קפץ מדרגה, אז חשוב לציין את העובדות!!!
    סגור
  • טל הוא כישרון ענק בתחום ואדם מדהים
    אסי 14/11/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אנשים לא יודעים להעריך מה יש להם ביד עד שאין להם אותו..הפסד שלהם.
    סגור
  • 7.
    דרורי איבדו את הדבר הכי טוב שהיה להם
    איתמר 14/11/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    11 7
    אין עוד כישרון ולב כמו של האיש הזה
    סגור
  • חחחחחחח
    שירה 14/11/2017 11:44
    הגב לתגובה זו
    7 5
    אין עוד מישהו עם לב וכישרון כמו שלו? הצחקת אותי!!! חחחחחחח
    סגור
  • אין לך מושג!!! כנראה שאת לא יודעת לסהות לב וכישרון כשהם מולך (ל"ת)
    מיקי 14/11/2017 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 6.
    אין על קמיאבי. החזיק להם את המשרד (ל"ת)
    לקוחה 14/11/2017 10:29
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 5.
    של הענף המיותר הזה
    עוד סימני גסיסה 14/11/2017 10:22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מי שעשה כסף עשה ומי שלא כבר לא יעשה. זה נגמר
    סגור
  • 4.
    מגיבה מס' 2
    דוד כהן-צדק 14/11/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כל כך צודקת, שממש הוציאה דברים מפי.
    סגור
  • 3.
    אין ספק
    אח על מלא 14/11/2017 09:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבידה קשה לחברה המרכזית לייצור משקאות קלים בכלל, ולקיוסק סיטי מרקט בפרט.
    סגור
  • 2.
    נחמד
    אחת 14/11/2017 09:06
    הגב לתגובה זו
    10 6
    כמה נחמד לצפות מהצד על התעשייה הרקובה הזאת ולא להיות יותר חלק ממנה, ולראות איך הכל צף. כל האפסים זזים להם מכיסא לכיסא, ממשרד למשרד, עד שיעלמו לגמרי מההוייה של הפרסום. תעשייה מקולקלת , רמאית, שקרית, אינטרסנטית ואיומה. הלוואי וצונאמי ימחוק את עולם הפרסום הנוכחי ויתחיל הכל מההתחלה בדף חדש עם אנשים חדשים ולא הבלונים הנפוחים הזחוחים שקיימים בו היום
    סגור
  • וואו את ממש כועסת. (ל"ת)
    אחת אחת 14/11/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • וואו, שקלת טיפול? (ל"ת)
    מסכן 14/11/2017 10:47
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 1.
    הודעה משמחת
    רננה 14/11/2017 09:01
    הגב לתגובה זו
    8 11
    גם רחלי וגם קמיאבי שני אנשים דוחים, נאחל להם - חוסר הצלחה בהמשך הדרך
    סגור
  • קמיאבי הוא אחד האנשים המוכשרים!
    אחת שיודעת 14/11/2017 12:02
    הגב לתגובה זו
    2 4
    קמיאבי ודוחה זה שני קווים מקבילים שלעולם לא יפגשו! איש מוכשר, ומקצועי
    סגור
  • ידוע. מי את