פרסום ושיווק

אחרי חצי שנה בבאומן, התאהבתי באנשים, בסביבה ובמה שאני עושה

אייס | 
רוי זוארץ (צילום icetv)
בזכות השילוב המוצלח בין פרסום לטכנולוגיה. רוי זוארץ ניצב בחוד החנית הפרסומית-טכנולוגית של באומן בר ריבנאי. בשנה האחרונה הוקמה יחידה חדשה במשרד הפרסום אותה הוא מנהל שאחראית על פתרונות טכנולוגיים על גבי הבריפים הקיימים של הלקוחות ולעיתים גם מהלכים יזומים שאינם בהכרח תולדה של בריף ספציפי. בשנה האחרונה נבנו במשרד 10 צ'אט בוטים ללקוחות אסטרטגיים כגון סופרפארם, מאזדה, קליניק, מיטב דש ועוד. המשרד בהובלת זוארץ מיישם טכנולוגיות מתקדמות בתוך פעילות הלקוחות: machine learning, artificial intelligence, NLP.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה