פרסום ושיווק

הקרב על הצופים: פרטנר מציעה את ערוצי ספורט 5 חינם לשנה

לקוחות החברה יקבלו חינם את ערוצי הפרימיום של ערוץ הספורט, מה שיוצר פער בין מחיר החבילה בפרטנר לזו בסלקום - שבעבר הציעה חינם את ערוצי הפרימיום
אלכסנדר כץ |  30
פרטנר TV (צילום יח"צ)
פרטנר TV לוחצת על הגז במאבק על הצופים, והפעם מכוונת חזק נגד סלקום TV. החברה מציעה מהבוקר (יום א') את חבילת ערוצי הספורט של ערוץ הספורט בחינם לכל השנה, ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים.
מדובר בהטבה של 52 שקלים בחודש עבור ערוצי הפרימיום של ערוץ הספורט - 5LIVE, 5GOLD ו-5SPORT HD. במצב הנוכחי, עבור 69 שקלים בחודש, יקבלו לקוחות החברה חבילת ערוצים ושירות VOD, וגם חבילת ערוצי ספורט פרימיום.
מהלך כזה מצביע בין היתר על פתיחת חזית מול סלקום TV, שמציעה חבילת ערוצים ו-VOD ב-99 שקלים, עדיין במחיר זול בהרבה מהמתחרות הוותיקות HOT ו-yes. לפני כשנה וחצי הציעה סלקום TV גם היא את חבילת ערוצי הפרימיום של ערוץ הספורט בחינם ללקוחות מצטרפים, אולם הפסיקה עם הטבה זו. חבילת שידור כולל ערוצי הפרימיום של ערוץ הספורט תעלה בסלקום TV 151 שקלים (חבילה רגילה פלוס 52 שקלים לחבילת הספורט). מדובר על פער משמעותי של כ-80 שקלים בחודש בין 2 החברות הצעירות שנלחמות על נתח השוק שלהן נגד 2 החברות הגדולות.
מאידך, בעוד שלסלקום TV וגם ל- HOT ו-yes יש אפשרות להציע גם את חבילת ערוצי הספורט של צ'רלטון ואף את ערוץ ONE, בפרטנר TV אפשרות זו לא קיימת, דבר שהוא חיסרון גדול של החברה מול לקוחותיה חובבי שידורי הספורט, ולכן היא נאלצת להציע חינם את ערוץ הספורט במלחמה על לב הקהל חובב הספורט.
נכון לסוף 2017, מספר לקוחות פרטנר TV עומד על כ-50 אלף, בסלקום TV על יותר מ-150 אלף, ב-HOT על קצת פחות מ-800 אלף וב-yes על קצת פחות מ-600 אלף. בעוד סלקום ופרטנר נמצאות במגמת התחזקות,  HOT ו-yes נחלשות – מה שמחייב אותן להתאים עצמן לתנאי השוק הנוכחיים. שתיהן הציעו שירותי טלוויזיה מוזלים דרך האינטרנט ב-50 שקלים, ו-yes הוזילה לאחרונה את מחיריה ל-199 שקלים.
"אנחנו מתרגשים מהשינוי שמתרחש לנגד עיננו, ולמעבר של עשרות אלפי לקוחות לפרטנר TV, בקצב מהיר מכל התחזיות שלנו", אומר איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר. "ההגעה לאבן דרך משמעותית של 50 אלף לקוחות כבר בחודש ינואר, מאפשרת לנו להרחיב את ההטבה על ערוצי הספורט גם לשנת 2018 כולה, ובכך לאפשר ללקוחותינו הקיימים ולמצטרפים ליהנות מתוכן עשיר ומגוון, מהממשק המתקדם ביותר, וממחיר אטרקטיבי ועוד יותר משתלם". 
תגובות לכתבה(30):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    תכנים עלובים ביותר
    גומדי 29/01/2018 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור איך פרטנט מעיזים להתחרות עם תכנים עלובים שכאלה (וגם נטפליקס חלשים מאוד בסרטים מה גם שכרוך בתוספת 40 שקלים לחודש אחרי חצי שנה)... התטרפתי לאחרונה וכבר מגשש בסלקום או חזרה ליס...
    סגור
  • 19.
    מוכנים לשלם מאה אלף לרכב חדש
    מישהו 29/01/2018 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומתעסקים ב50 שקל לפה ולשם...אישית יש לי הוט בבית ואינטרנט של בזק , הפרדתי נכון זה יותר יקר אבל אין לי תקלות כבר כמה שנים ...יש משפט שאומר שמה שקונים בזול בסוף עולה ביוקר , לפעמים עדיף לשלם קצת יותר מראש והכול פיקס. הדבר היחידי המרגיז אצל כולם זה חבילת הספורט שהיא מאוד יקרה בלי סיבה.
    סגור
  • 18.
    להתחבר לפרטנר
    מזל 29/01/2018 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בייס ורוצה לעבור
    סגור
  • 17.
    בסלקום TV קליטה גרועה למדיי דרך האפליקציה באינטרנט (ל"ת)
    חנוך 27/01/2018 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לא נכון אחללה קליטה (ל"ת)
    יוסי 05/12/2018 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    לא פרטנר ולא נעלים רק.....כנסו
    גיא 27/01/2018 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 7
    רוצים ראש שקט? רק YES. הורידו במחירים ל 199 ש"ח בחודש 4 מפענחים {ממירים}. מה שמייקר הם ערוצי הפרימיום של ספורט 5 וספורט 1 {צ'רלטון}. על ערוצי הספורט עלינו לעשות חרם כי הם מאוד יקרים..ב YES התקלות שואפות ל 0 הTV איכותי עולה על של HOT.. נכון עם ההורדה במחיר עדיין תשלמו מעט יותר {אל תשכחו 4 ממירים כן?} אבל סידרתם לכם TV איכותי תכנים מעולים וראש שקט..מלקוח YES מרוצה עד הראש :-}
    סגור
  • ממיר אחד
    גיל 29/01/2018 12:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל ממיר נוסף עולה 10 שח. אני מדבר על ממיר נורמלי שמשדר באיכות hd ומציע vod. לא ממירים מתקופת אנטיוכוס באיכות שידור עלובה . גם hd היום זה סטנדרט מינימלי שבעולם משדרים ב-4K ועוד מעט יעברו ל-8k
    סגור
  • 15.
    בסוף היום אחרי עבודה 80 אחוז רואים חדשות ונרדמים (ל"ת)
    משה 27/01/2018 09:25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 14.
    Yes לא הוזילה
    דוד 27/01/2018 08:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רק חבילת השידור ללא פרימיום עולה 199 אם אתה רוצה ספורט פרימיום 1234 זה עוד 65 שח אם אתה רוצה של 5 זה עוד 54 שח וזה לממיר קאוטרו 1 אם אתה רוצה ממיר נוסף תשלם יוצא בסוף על שני ממירים 334 . ממש זול
    סגור
  • 13.
    בפרטנר אין ליגה ספרדית
    שמיל 26/01/2018 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מינוס גדול
    סגור
  • טען עוד
  • בהחלט נכון. אין ערוץ 50
    הרוזן ממנטה כריסטו 11/04/2018 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועד שלא יהיה להם אני אפילו לא שוקל לעבור. לא יעלה על הדעת.
    סגור
  • השלט בסלקום tv לא ידידותי כמו גם האפליקציה עצמה קליטת השידורים מלאה בכפילויות ובהחלטות חלקיות (ל"ת)
    אלברט 27/01/2018 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    תוסיפו את ONE תתקרבו מאוד לסלקום !!
    כדורגלן השנה 26/01/2018 08:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זה מוצר משלים - חובה
    סגור
  • 11.
    להוסיף עוד ערוצים וסדרות יותר חדשות אחרת המנויים יברחו
    פרטנר של פרטנר 25/01/2018 14:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    להוסיף סדרות חדשות וערוצים נוספים היסטוריה, החיים הטובים, ניקולודיון ערוץ E ועוד....אחרת אנשים יברחו
    סגור
  • 10.
    תוכן טלוויזיה
    רפי 25/01/2018 09:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    גם דוחפים פרסום חופשי וגם צריך לשלם להם פריר מי שמשלם
    סגור
  • 9.
    השתכנעתי סופית לא להשקיע בפרטנר.
    שט 24/01/2018 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יש לה מכפיל גבוה מאוד בעוד סיכויי הצלחה עתידית שלה חלשים. ואכן פרטנר נחלשת בבורסה.
    סגור
  • 8.
    בסלקום רק תרחיבו מערבונים וסרטים אקשן ותזכו להפתעות זה חסר
    מקס 24/01/2018 08:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה חסר????
    סגור
  • משעמם. אני צופה כרגע רק באנימציות יפניות וקצת
    שט 24/01/2018 19:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סרטים לא אמריקאים. הסרטים האמריקאים זה שיממון, כבר 20 שנה שהם לא מחדשים כלום.
    סגור
  • 7.
    עם טפש שמשלם כסף לגנבים....
    שאול מנהיים 23/01/2018 21:32
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מי היה מאמין שעם ישראל משלם כסף לאנשים הזויים ללא מחשבה וללא בדיקה....
    סגור
  • 6.
    עם טפש שמשלם כסף לגנבים....
    שאול מנהיים 23/01/2018 21:30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מי היה מאמין שעם ישראל משלם כסף לאנשים הזויים ללא מחשבה וללא בדיקה....
    סגור
  • 5.
    שישדרו כבר את CNN ואת FOX באיכות HD ויוסיפו את ערוץ ONE
    לקוח עצבני 22/01/2018 10:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה הבעיה שפרטנר תעביר את מרבית הערוצים שלה לאיכות HD כמו שקיים בסלקום TV?
    סגור
  • 4.
    לא ממש
    דן 21/01/2018 22:19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ערוץ one עם הליגה הספרדית הטובה בעולם לא משודר בפרטנר. אין משמעות לערוצים הנוספים של ערוץ 5.
    סגור
  • חחחח
    פפ 25/01/2018 00:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הומו מטומטם האנגלית לא רואה ממטר את הזבל הספרדי
    סגור
  • 3.
    פרטנר לא להתקרב
    אבי 21/01/2018 18:12
    הגב לתגובה זו
    7 3
    תוכן רדוד וגרוע ומי שרוצה לעזוב מתעמרים בו וגובים מה שלא מגיע טיפול בהוראת קבע 54 שח ובשוטף עוד 8 שקלים על כבל גובים 50 שח על אינטרנט שלא חובר גובים בקיצור תברחו כל עוד נפשכם חפצה שקט
    סגור
  • 2.
    אפשר לראות את צרלטון בפרטנר TV!
    אא 21/01/2018 11:09
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מורידים אפליקציית סטינג טי וי לממיר של פרטנר וקונים מהם את ערוצי ספרוט צרלטון.כה פשוט
    סגור
  • מי צריך אותם בכלל? (ל"ת)
    lokko 21/01/2018 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • הוספת ערוץ לסרטים הודי בוליווד חסר יש אוהבים סרטים המון תודה סלקום בגדול הפתעתם תמשיכו להרחיב עוד ערוצים
    מקס 25/01/2018 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרחבת ערוצים הודי????
    סגור
  • זה כבר לא מפרטנר, קונים את זה מYES
    יריב 21/01/2018 14:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ושוב שתי חשבוניות...מי צריך את ההתעסקות עם זה?
    סגור
  • 1.
    אפשר לראות את צרלטון בפרטנר TV!
    אא 21/01/2018 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מורידים אפליקציית סטינג טי וי לממיר של פרטנר וקונים מהם את ערוצי ספרוט צרלטון.כה פשוט
    סגור
  • פרטנר TV