פרסום ושיווק

מקאן ואלי ומרכז פרס חוגגים על "הקלטות שרה נתניהו"

לא עברו 24 שעות וכבר עלו לאוויר 2 קמפיינים שעושים ספין אוף לצרחות של אשת ראש הממשלה

משה בנימין |  5
הקלטות שרה נתניהו שפורסמו בוואלה (צילום וואלה)
פחות מיממה לאחר חשיפת קלטת הצעקות של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ומשרדי הפרסום כבר מזדרזים לקפוץ על עגלת הבאזז עם פרסומות ספין אוף. המרכז האקדמי פרס באמצעות גיתם BBDO וקמפיין עצמי (דרושים) של מקאן ואלי היו המהירים ביותר וכבר עלו לאוויר ברשתות החברתיות.
במרכז האקדמי פרס לקחו את הקלטת והפכו אותה לפרסומת לחוגי הפסיכולוגיה החינוכית ומדעי ההתנהגות הנפתחים בסמסטר האביב. במקאן ואלי הפכו את ההקלטה לקמפיין דרושים בקולה של המנכ"לית הדר גור-אריה שלכאורה הוקלטה באופן "בלעדי" כשהיא מבקשת לגייס לשורותיה "אשת מקצוע מש-כי-לה, תק-צי-ב-אית, BA, MA". 

 

 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. (ל"ת)
    אוראור 30/01/2018 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    שאלת קלו: האם ייתכן שכל ההדלפה נועדה לשרת את הפרסום?
    דניאל י.י.בןאבו 30/01/2018 11:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה פתאום? ממתי לאנשי הפרסומות יש קשרים עם עיתונאים ועם פוליטקאיים? הרי הם נקיים מכל רבב מאז פורום החווה ופורום ליבני ועוד...
    סגור
  • 3.
    RTM במיטבו
    יודע דבר 29/01/2018 17:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קטן קצר קולע שאפו גדול למנהל השיווק הנבון של פרס
    סגור
  • 2.
    האמת שהמהלכים האלה הוציאו אותם קטנים וסתמיים...
    לא אוהד של שרה 29/01/2018 16:08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שום מקוריות, סתם רוכבים על גל של פופוליזם זול
    סגור
  • 1.
    אני מכיר אותו
    אחד שיודע 29/01/2018 13:30
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מי שעשה את הקול של שרה הוא כזה איש קטן אבל מה זה חמוד
    סגור