פרסום ושיווק

ברגע האחרון: Wix הישראלית החליטה לפרסם בסופרבול

החברה גייסה בתוך שעות את אושיות האינטרנט Rhett and Link במטרה לחבר בין הדיגיטל לטלוויזיה, ותפרסם בפעם הרביעית באירוע הספורט הענק
אלכסנדר כץ | 
Rhett and link. פרסומת WIX לסופרבול 2018 (צילום אתר התכנית)
כובבי יוטיוב ואושיות האינטרנט Rhett and Link  יככבו בפרסומת של פלטפורמת בניית אתרי האינטרנט Wix בסופרבול, שיתקיים ביום ראשון. מדובר על "החלטה של הרגע האחרון" עבור החברה הישראלית, שחוזרת לפרסם בפעם הרביעית בשנים האחרונות באירוע הספורט הנצפה ביותר בארה"ב מדי שנה.
ההחלטה המקורית של החברה הייתה לא לפרסם השנה, אולם בסופו של דבר רכשה פרסומת בת 30 שניות ברבע השלישי של המשחק, כאשר המטרה לדברי החברה, היא "לחבר בין הקהל האינטרנטי לקהל הטלוויזיוני".
על פי הערכות, מחיר ספוט פרסומת 30 שניות באירוע הספורט שישודר ב-NBC, יעמוד על כ-5 מיליון שקלים, מחיר שעולה מדי שנה בכחצי מיליון דולר.
"קיבלנו אתמול הצעה שאי אפשר לסרב לה, לפרסם בסופרבול, והחלטנו ללכת על זה", אומר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "קיבלתי את ההודעה בשעה 6 בבוקר, וכעבור19 שעות, באחת לפנות בוקר, סיפקנו את הפרסומת".
קהל הנרשמים של   Rhett and Link בסך כל ערוצי היוטיוב שלהם עומד על 20 יליון איש, וכמות הצפיות עברה את רף 5 המיליארד. שי אומר: "למרות שהחלטנו להתמקד במאמצי שיווק באינטרנט, ההזדמנות הזאת לפרסום בטלוויזיה מאפשרת לנו לחבר בין טאלנטים דיגיטליים לקהל טלוויוזני בבמה הגדולה ביותר, ואנחנו מנצחים ב-2 העולמות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה