קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

ברגע האחרון: Wix הישראלית החליטה לפרסם בסופרבול

החברה גייסה בתוך שעות את אושיות האינטרנט Rhett and Link במטרה לחבר בין הדיגיטל לטלוויזיה, ותפרסם בפעם הרביעית באירוע הספורט הענק
 |  0
ברגע האחרון: Wix הישראלית החליטה לפרסם בסופרבול
Rhett and link. פרסומת WIX לסופרבול 2018, צילום: אתר התכנית
כובבי יוטיוב ואושיות האינטרנט Rhett and Link יככבו בפרסומת של פלטפורמת בניית אתרי האינטרנט Wix בסופרבול, שיתקיים ביום ראשון. מדובר על "החלטה של הרגע האחרון" עבור החברה הישראלית, שחוזרת לפרסם בפעם הרביעית בשנים האחרונות באירוע הספורט הנצפה ביותר בארה"ב מדי שנה.
ההחלטה המקורית של החברה הייתה לא לפרסם השנה, אולם בסופו של דבר רכשה פרסומת בת 30 שניות ברבע השלישי של המשחק, כאשר המטרה לדברי החברה, היא "לחבר בין הקהל האינטרנטי לקהל הטלוויזיוני".

על פי הערכות, מחיר ספוט פרסומת 30 שניות באירוע הספורט שישודר ב-NBC, יעמוד על כ-5 מיליון שקלים, מחיר שעולה מדי שנה בכחצי מיליון דולר.

"קיבלנו אתמול הצעה שאי אפשר לסרב לה, לפרסם בסופרבול, והחלטנו ללכת על זה", אומר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "קיבלתי את ההודעה בשעה 6 בבוקר, וכעבור19 שעות, באחת לפנות בוקר, סיפקנו את הפרסומת".

קהל הנרשמים של Rhett and Link בסך כל ערוצי היוטיוב שלהם עומד על 20 יליון איש, וכמות הצפיות עברה את רף 5 המיליארד. שי אומר: "למרות שהחלטנו להתמקד במאמצי שיווק באינטרנט, ההזדמנות הזאת לפרסום בטלוויזיה מאפשרת לנו לחבר בין טאלנטים דיגיטליים לקהל טלוויוזני בבמה הגדולה ביותר, ואנחנו מנצחים ב-2 העולמות".


הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח
מנהל מדיה סביו המרכז שלח קו”ח
מנהל/ת יחידת א... סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה