שיווק ופרסום

שת"פ פרוגרמטי: גליקמן יטמיע את הדאטה של זאפ בקמפיינים

בהתאם לבריף וקהל היעד, קבוצת זאפ תבצע אנליזות שיאתרו את הקהל המתאים לקמפיין, על בסיס המחקר במשרד הפרסום ייצרו Data Pack ייעודי לקמפיין להזנה בערוצי המדיה הפרוגרמטיים
משה בנימין | 
רועי גפן. גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס (צילום יח"צ)
משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס וקבוצת זאפ יוצאים בשת"פ שבמסגרתו משרד הפרסום יטמיע את פתרונות הביג דאטה של זאפ במטרה לייעל ולמקסם את הקמפיינים הפרוגרמטיים שלו עבור לקוחותיו.
איך זה יעבוד? בהתאם לבריף הקמפיין וקהל היעד, אגף הביג דאטה בקבוצת זאפ יבצע אנליזות שיאתרו את הקהלים המתאימים לקמפיין, על בסיס המחקר במשרד הפרסום ייצרו Data Pack ייעודי לקמפיין ויזינו אותו בערוצי המדיה הפרוגרמטיים. במשרד מסבירים כי הליך זה "יוביל לתוצאות איכותיות יותר עם טרגוטים שמכילים 'פגיעות וודאיות'". לדבריהם, "לראייה בזאפ, שהשיקו את פעילות מבוססת דאטה לפני כשנה, כבר עדים לתוצאות אפקטיביות עם פי 3 לידים איכותיים ביחס לקמפיינים שאינם מבוססי דאטה".
רועי גפן, שותף בגליקמן שמיר סמסונוב אומר, כי  "Data driven Marketing זה לא טרנד חולף, זו מציאות יומיומית שחייבים לעבוד בה. ה-Data Pack הוא צעד משמעותי שמעניק ללקוחות שלנו יתרון תחרותי והיה חשוב לנו שהפתרון יהיה פשוט לשימוש וקל לעיכול. לכן הוא מיוצר על פי בריף קהלים מדוייק, הוא מוטמע בקלות לתוך אמצעי המדיה והערוצים שהלקוחות כבר פועלים בהם, כך שאינו מצריך שינוי התנהגות והוא משביח את הטרגוט של כל קמפיין באופן משמעותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה