שיווק ופרסום

מרגש: אורחים בתערוכת צילום הופתעו לראות את ילדיהם כהומלסים

תחת הכותרת "התערוכה שאף הורה לא רוצה להגיע אליה" השיק בית השנטי יחד עם אדלר חומסקי והצלם זיו קורן, תערוכת צילום שבה ילדי המבקרים מככבים בתמונות כילדי רחוב
משה בנימין |  8
בית השנטי. תערוכת הצילום של זיו קורן (צילום יח"צ)
בום לפנים, אין דרך אחרת להגדיר את אפקט השוק שאליו כיוונו בית השנטי, משרד הפרסום אדלר חומסקי והצלם זיו קורן במהלך האחרון עבור בית המחסה לילדי רחוב שאוסף אליו עשרות ילדים מדי שנה ומעניק להם קורת גג. 
תחת הכותרת "התערוכה שאף הורה לא רוצה להגיע אליה" השיק בית השנטי יחד עם אדלר חומסקי והצלם קורן, תערוכת צילום שאליה הוזמנו אורחים ומבקרים. באירוע עצמו האורחים נתקלו בהפתעה מרגשת שגרמה לחלקם להזיל דמעות - בתמונות הגדולות שנתלו על קירות הגלריה ובוימו בקפידה כדי לתאר סצינות רחוב אמיתיות "כיכבו" הילדים של האורחים שהוזמנו לתערוכה, כשהם מוצגים כילדי רחוב והומלסים שישנים על ספסלים ואוספים אוכל מן הפחים. 
 
אדלר חומסקי מלווה את בית השנטי מזה שנים רבות ומדי שנה, ביום הילד הבינלאומי, משיק יחד איתו מהלך מיוחד כדי לעורר מודעות למצבם של ילדי הרחוב בישראל. השנה, המסר המיוחד שהודגש הוא: בניגוד למה שכולם חושבים, ילדי רחוב יכולים להגיע מכל עיר, כל שכונה וכל בית.
בישראל חיים למעלה מ-14,000 ילדים ללא בית או ביטחון. בהיעדר מסגרת מסודרת ילדים אלו מוצאים עצמם ברחוב. שם הם נחשפים להתעללות, אלימות וחמור מכך. בית השנטי, שהוקם על ידי מריומה בן יוסף, מספק מחסה עבור ילדים שנזרקו לרחוב. כבר למעלה משלושים שנה מחסה.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב -טל ריבן 
מנהלי קריאייטיב- אסא קרן ויונתן טייטל 
קופרייטרים-גיא רביב ועידו כהן
סופרוויזרית -סנדרה זלטקובסקי גיטר 
תקציבאית -נועה דבוש
מפיקה-נאווה סימנטוב 
חברת הפקה - בבושקה הפקות 
במאי -גאי מיכאל 
צלמים-זיו קורן ואלון גרגו
מוזיקה - תומר בירן 
עורך ובית פוסט  -יגאל אלימלך /סרטים בהתאמה אישית
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בוימו בקפידה כדי לתאר סצינות רחוב אמיתיות
    ניצן 03/2018/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אומר הכל. בום לפנים אעלק
    סגור
  • 4.
    רגע אני רוצה להבין
    אמיר 03/2018/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צילמו את הילדים שלכם לקמפיין ואתם אפילו לא יודעים? אתם הורים מדהימים.
    סגור
  • 3.
    גלית עאלק
    גלעד 03/2018/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איפה הביצים או הביציות שלך סרטון של פעם מתוקתק ,דמעה ספונטנית ..ואת /ה גם לא בדיוק מזדהים אבל הפה שלכם מסריח
    סגור
  • 2.
    קייס של קקי טהור (ל"ת)
    קאן 03/2018/25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    זה פשוט נורא
    גלית 03/2018/25
    הגב לתגובה זו
    10 9
    פרסום של פעם. נעשה כאילו. לא הדבר עצמו. אבל זה ממש זה. תראו זה כאילו. ואז מתרגשים בכאילו. נכניס סלב שנמצא שם כאילו במקרה. נשים מוזיקה (אמאלה!!!!) בכאילו נושלנטית מלווה את הרגש. שבכאילו. די זה קקי שעטוף בפצפצים ומשי
    סגור
  • מה שנורא זה
    גלית עאלק 03/2018/25
    הגב לתגובה זו
    7 6
    את. או אתה. או הגוש חרא שמתחבא מאחרי שם בדוי ומרשה לעצמו להסריח את כל הסביבה. גלית עאלק. אם היו לך ביצים או ביציוןת היית מזדהה כדי שנבין מאיפה נודף כל הסרחון שלך. להקיא ממך.
    סגור
  • מצטער על השימוש במילה קקי
    עאלק 03/2018/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ועכשיו בלי עצבים. נאמר והזדהתי, אפשר להתקדם ולהתייחס לביקורת ? מה יש פה חוץ מקייס דמעות של הורים מצהלה מתרגשים מהילדים שלהם בצהלה שעשו קצת פורים עם זיו קורן. אתם נורמלים? זה פרסום? זה כמו שניתן לילדים של עובדי שטראוס לטעום יוגורט דנונה תתעדו את ההורים שלהם אומרים וואוו איך הילדים נהנים.
    סגור
  • אבל כל מה שנאמר אמת.
    גילי 03/2018/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה ישן סינטטי ומיותר
    סגור