שיווק ופרסום

פרס Webby לדניאל ברק וסאצ'י עבור Amanda Foundation

המהלך המעולה שהעלה לגטי אימג'ס תמונות של חיות אמתיות המיועדות לאימוץ זכה בפרס ה-Webby Awards בקטגוריית ה-PR ופרסום עבור השימוש הטוב ביותר בצילום
משה בנימין | 
Amanda Foundation (צילום יח"צ/ צילום מסך)
דניאל ברק, איש הקריאייטיב הישראלי שבשנים האחרונות עובד בלוס אנג'לס, בתחילת דרכו ב-Deutsch LA ולאחר מכן בסאצ'י מצרף למדף המדליות פרס נוסף, מתחרות ה-Webby Awards, עבור המהלך המעולה מספטמבר 2017, לעמותת Amanda Foundation - עמותה ללא מטרות רווח שמצילה כלבים וחתולים מהמתה.
בשונה מעמותות אחרות, אחד המאפיינים החזקים של עמותת Amanda Foundation הוא שהם no-kill, מה שאומר שהחיות נשארות אצלם עד שהן מאומצות, ולא מומתות אם המתחם שלהם מלא, כמו שקורה ברוב העמותות האחרות. בבריף שהועבר למשרד הפרסום בלוס אנג'לס העמותה ביקשה עזרה ב-2 פרמטרים: העלאת המודעות לאימוץ ותרומות כסף. 
 
במשרד הפרסום רתמו את את תעשיות העיצוב, הפרסום, והטכנולוגיה, שמשתמשות באופן יומיומי באתר מאגר התמונות הגדול בעולם, גטי אימג׳ז, ובעצם יצרו לעמותה תזרים חדש ומתחדש של כסף, שלא תלוי בכלום.
קמפיין התרומות שלבסוף הושק ב-National Dog Day 2017 הוא פרויקט שבמרכזו אוסף נפלא של 60 תמונות של חיות אמתיות שמחכות לאימוץ ולתרומות, כאשר 100% מהמחיר של התמונה במידה שנרכשה הולך לתרומה. הפרויקט צולם על ידי Christopher Nelson במחשבה על הצרכים האמתיים של תעשיית הפרסום - כדי למקסם את הסיכוי לרכישת התמונות על ידי המשרדים. 
העבודה זכתה בפרס בתת הקטגוריה "השימוש הטוב ביותר בצילום" תחת הקטגוריה 
Advertising, Media, & PR
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה