פרסום ושיווק

שלט חוצות יציג את הפער בין קטנוע לרכב בזמן אמת

מאחורי שלט החוצות הדיגיטלי של שעלה בצומת מנחם בגין-החשמונאים עומדת חברת מטרו מוטור ומשרד הפרסום ליאו ברנט
משה בנימין | 
מטרו מוטור (צילום יח"צ)
מהלך אאוטדור חדש של חברת מטרו מוטור ומשרד הפרסום ליאו ברנט עבור מותג הקטנוע סאן יאנג הופך את שלט החוצות על צומת מנחם בגין-החשמונאים בתל אביב למערכת תזמון תנועה בזמן אמת, עם דגש מרכזי - הצגת הפער בין קטנוע לרכב פרטי.  
על רקע הזעם ההולך והגובר של הנהגים בישראל בעקבות החרפת פקקי התנועה ולצד הסיקור התקשורתי הנרחב בנושא, מטרו מוטור ומשרד הפרסום בחרו בקריאייטיב שנועד למנף את תחושת התסכול בקרב הנהגים. שלט החוצות, בשיתוף פעולה עם חברת הדיה (שעולה למשך שבועיים) מראה את זמני הנסיעה בין השלום לגלילות בשני מונים דיגיטליים - האחד תחת התמונה של רכב פרטי והשני תחת תמונה של הקטנוע. 

 


במשרד הפרסום מציינים כי "על בסיס בדיקות שנעשו בשבועות האחרונים בשעות השיא ניתן לראות הבדלים של למעלה מ 20 דקות, רק על המקטע הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה