שיווק ופרסום

מתוך 85 הגשות: אלו 50 העבודות שהעפילו לגמר האפי 2018

58.5% מההגשות העפילו לגמר. מקאן ואדלר מחזיקים יחד ב-30 עבודות בגמר, 15 לכל משרד. בולט גם ראובני פרידן עם יחס גבוה של 8 עבודות בגמר מתוך 11 הגשות
משה בנימין |  2
תחרות האפי (צילום יח"צ)
בתום שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2018, 50 עבודות מתוך 85 (58.8% מסך ההגשות) שהוגשו, העפילו לשלב הגמר. הן יתחרו ב-17 קטגוריות ובראשן קטגוריית האפי פלטינום שבוחנת הצלחה של מהלכים לאורך זמן.
בין המשרדים הבולטים, ובהתאם לסך ההגשות הגבוה, נמנים מקאן תל אביב עם 15 עבודות בשלב הסופי לאחר שהיה אחראי לכשליש מסך ההגשות לתחרות עם 27. אדלר חומסקי שהגיש 24 עבודות, שני למקאן, הגיע לשלב הגמר עם אותו מספר - 15. עם זאת 7 מתוכן, עם חברות נוספות כגון גריי קונטנט, מדיה-קום וגיתם. במקום השלישי בסך ההגשות נמצא ראובני פרידן עם 8 עבודות בגמר, ביחס גבוה מתוך 11 הגשות בסך הכל. 
בקטגוריית האפי פלטינום יתחרו 9 מהלכים: HOT, אל-על, אלקטרה מוצרי צריכה, אסם, בנק לאומי, מכבי שירותי בריאות, סלקום, צ'מפיון מוטורס ושופרסל. בקטגוריית המדיה יתחרו 4 מהלכים, בתקשורת ומדיה 4 מהלכים, במוצרי מזון ומשקאות 4 מהלכים, בפיננסים 4, בפעילות חברתית 4, בחברות ומוצרים דיגיטליים 3 מהלכים, בטואלטיקה ופארם 3 מהלכים, בקמעונאות 3 מהלכים, במגזרים 3, במוצרי חשמל ואלקטרוניקה 2 מהלכים,  בנדל"ן 2, ברכב ותחבורה 2,  ביופי אפנה וטיפוח מהלך אחד,  ב-Big Data מהלך אחד ובשירותים נופש ופנאי אחד. 
גם השנה, עקב האכילס של התחרות הם הנפקדות של משרדי הפרסום הבינוניים-קטנים שכמעט ולא נוכחים בו. לצד משרדי הענק אפשר למצוא "צדיקים" בסדום כגון מנצ', מיוחס קריאייטיב פרודאקשן, אלדר שיווק נדל"ן יחד עם פרה כחולה של אסף חתוכה, מימד, גרייט דיגיטל ושטרן אריאלי

רשימת 50 העבודות בשלב הגמר


תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תחרות מיותרת (את מי זה מעניין בכלל?) (ל"ת)
    לקוח 06/2018/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אילו רק הפלנינג של מקאן ואדלר היו משקיעים את הזמן הזה
    אני 06/2018/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בלמצוא תובנות מענייניות ולכתוב בריפים טובים..
    סגור