שיווק ופרסום

הרגע שבו פרסום הופך לאמנות: כל הסרטים שזכו בזהב בקאן

שבו, הכינו לעצמכם פופקורן וצפו במה שנחשב ל-State of the art כיום בעולם הפרסום - הסרטים הטובים ביותר בקטגוריית ה-Film על פי קאן ליונס 2018
משה בנימין | 
קאן ליונס 2018. הזוכים בזהב וגראנד פרי (צילום יח"צ)
כשבועיים לאחר סיומה של תחרות קאן ליונס - תחרות הפרסום הגדולה והחשובה בעולם, במסגרת פסטיבל קאן, אפשר לנוח, להירגע וליהנות ממה שנחשב ל-State of the art - תמונת המצב העדכנית ביותר בתחום הפרסום, כפי שהיא באה לידי ביטוי באמצעות הזוכים בגראנד פרי וזהב בקטגוריית ה-FILM.
חלק מהסרטים הזוכים נחשפו כבר וזכו לתהודה במהלך השנה החולפת (TIDE בסופרבול ועוד) ועבור חלקם, קאן משמשת כהזדמנות להגיע לקהל מסביב לעולם, ואין טוב יותר מלעשות את זה בבמה המרכזית. בסיכום הקטגוריה, 11 סרטים זכו בזהב ושניים מתוכם הם גם זוכי גראנד פרי. הזוכים מגיעים מארה"ב, בריטניה, ספרד, אוסטרליה, ברזיל ושניים נוספים (שונים) מגיעים ממעצמת ה-FILM של השנים האחרונות - תאילנד.
Stop The Horor*
*הסרטון עוסק בשינוי החוק הויקטוריאני באוסטרליה, לפיו המתת חסד היא אסורה. הסרטון קשה מאוד לצפייה ואינו מומלץ לכל אחד. ראו הוזהרתם.

Gene Project

Its A Tide Ad

The Secret

Nothing Beats A Londoner

Clowns

The Talk

Hope

Endless Stories

HomePod - Welcome Home

Friendshit

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה