פרסום ושיווק

המנצח הגדול ב'תרמנו במשרד': Blanco ומודעת 'פצועים בשטח'

תחרות הפרסום של אייס ונור הסתיימה ו-Blanco זכה במקום ה-1 וה-3 עם עבודות לעמותות 'לא מפקירים פצועים בשטח' ו'עתיד הנגב המערבי'. באומן שני עם 'רוח נשית'
כתבי אייס | 
בלאנקו. לא מפקירים פצועים בשטח (צילום יח"צ)
זה היה כל כך צמוד, עניין של נקודות בודדות לכאן או לכאן, ובסוף - נקבעה העבודה הזוכה בתחרות תרמנו במשרד של אתר אייס וחברת פרסום החוצות נור. כ-5,000 איש הצביעו בשבוע האחרון עבור 10 העבודות הסופיות, באמצעות מערכת ההצבעות של אפליקציית Apester.
תחרות "תרמנו במשרד" כללה עבודות שהתקבלו ממשרדי הפרסום ובתי הספר לפרסום וקריאייטיב, במסגרתה המתמודדים יצרו שילוט חוצות קריאייטיבי בדגש על חדשנות בדרך הצגת השלט, עבור עמותות הפועלות בישראל. המטרה הייתה ליצור שילוט מפתיע ולא סטנדרטי, תוך שימוש במבנה הקיר לצרכי הקריאיטיב המיוחד.
המטרה של התחרות היא להירתם עבור העמותות השונות העוסקות ביום-יום בתרומה לקהילה ובטיפול בסוגיות שהמדינה מתקשה או לא עוסקת בהן כלל, בעיצומן של חגיגות שנת ה-70 למדינה. כדי לקחת חלק בתחרות, קיבלו המתמודדים את אישור העמותה המיוצגת לעצם ההשתתפות ולקריאייטיב המוצג.
 
ומי ניצח בתחרות?
 
המנצח הגדול של התחרות הוא משרד הפרסום Blanco, עם 2 עבודות בשלישייה הפותחת. העבודה של Blanco עבור עמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" זכתה לציון סופי 74.51 וניצחה את תחרות "תרמנו במשרד".


במקום השני, עם ציון של 72.65 זכתה המודעה של משרד הפרסום באומן ב ריבנאי עבור עמותת "רוח נשית". 


עבודה נוספת של Blanco עבור עמותת "התנועה לעתיד הנגב המערבי" זכתה בציון 70.36 ותפסה את המקום ה-3 בתחרות. 




והנה הניקוד של כל העבודות:


איך העבודות זכו לניקוד בתחרות?  
 
ועדה מיוחדת שהורכבה על ידי 2 נציגי אייס, 2 נציגי נור והפרסומאי אסי שביט, על תקן שופט מקצועי אובייקטיבי חיצוני שאינו מקושר לאף משרד פרסום, דירגה את עשרות העבודות שהתקבלו, ודירגה את 10 המובילות. אותן עבודות הוצגו בשלב הבא לגולשים, כדי שהם ינקדו אותן כפי שעושים בתחרויות פרסום: כל עבודה זכתה למדליית זהב או כסף או ארד. הציון הסופי שהוא שיקלול של ציוני הגולשים (50%) עם ציוני השופטים (50%).
העבודה הזוכה של Blanco עבור עמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" תעלה כשילוט חוצות במיקום מרכזי לבחירת נור, וכטפט בעמוד הראשי של אתר אייס ותקודם בפריסת באנרים באתר. כמו כן יקבל המשרד הזוכה קמפיין עצמי באייס - לטובת המשרד עצמו. שווי המדיה לשלט הזוכה עומד על 80 אלף שקלים בשלטי נור, כולל הפקה, ושווי מדיה של 30 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום.
שווי המדיה לעבודה במקום השני – של באומן בר ריבנאי עבור עמותת "רוח נשית" עומד על 15 אלף שקלים בשלטי נור לעמותה כולל הפקה, ו-15 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום. העבודה במקום השלישי – גם כן של Blanco עבור "התנועה לעתיד הנגב המערבי", תזכה לשווי מדיה של 5,000 שקלים באייס למשרד הפרסום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה