פרסום ושיווק

מנכ"לית פייסבוק על משפיענים באינסטגרם: "הרגולציה תגיע אלינו בסוף"

פייסבוק ישראל ערכה אתמול את אירוע האינסטגרם הראשון שלה וגם אנחנו היינו שם. עידו דותן: "סטורי'ז הוא ללא ספק אחד המוצרים הצומחים ביותר בהיסטוריה של פייסבוק". צפו
משה בנימין | 
עדי סופר תאני. פייסבוק ישראל (צילום אייס)
פייסבוק ישראל קיימה אתמול (יום ד') את אירוע האינסטגרם הראשון שלה בישראל, ועשתה זאת כמו שחברה בסדר הגודל שלה ובמעמדה יכולה להרשות לעצמה: גדול, מושקע, נוצץ וחינמי, עם הרצאות העשרה, אורחים מחו"ל וסדנת סטורי'ז קצרה ופרקטית למאות האורחים. 
עצם קיום האירוע שהוקדש כולו לאינסטגרם, בדגש על הסטורי'ז, מעיד על חשיבותה של האפליקציה שצומחת בקצב מסחרר בשנה-שנתיים האחרונות. האירוע שאליו הוזמנו פרסומאים, מפרסמים, אנשי תקשורת, בלוגרים ועוד נועד להציג בפני הבאים את החידושים בפיצ'ר הסטורי'ז של אינסטגרם (בין השאר באמצעות קייס סטאדיס) שמתעדכנת בתדירות גבוהה ובכך לרמוז למפרסמים-פרסומאים שזו השעה לסגור את הפער בין פעילות הפרסום שלהם בדיגיטל לכלים שמציעה אינסטגרם. 
לדברי עידו דותן, מנהל השוק הישראלי בפייסבוק ישראל: "מבחינת חדירת אינסטגרם לפעילות המפרסמים בישראל, אנחנו באמצע הדרך. זה אומר שרוב המפרסמים כבר התנסו בפלטפורמה ובכל זאת עדיין יש פער גדול בין הזמן שאנשים משתמשים בפלטפורמה והחשיבות שלה בחייהם לבין מה שמפרסמים עושים". על סטורי'ז אומר דותן כי היא "ללא ספק אחד המוצרים הצומחים ביותר בהיסטוריה של פייסבוק". 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה