שיווק ופרסום

מבוסס על סטורי אמיתי: מקאן במהלך קטן ומרגש לילדי הפליטים

מקאן יצא בפעילות סטורי באינסטגרם למען גיוס תרומות לילדי הפליטים. הגולשים ענו על שאלות שנגעו לחיי היומיום הקשים של הילדים וגילו את האמת בסרטון הסיכום
משה בנימין |  2
אליפלט. מהלך מקאן באינסטגרם (צילום יח"צ)
דאק פייס של נערות טיפש-עשרה, תמונות של החול הלבן ומי התכלת של חוף הים במיקונוס וכל מיני שכבות אינטראקטיב משעשעות - את כל זה אפשר למצוא בסטורי ועוד - אבל במקאן תל אביב גייסו את הפיצ'ר האינסטגרמי הלוהט למטרה חשובה באמת, עבור ילדי הפליטים שגדלים בתנאי מחייה לא פשוטים יחסית לישראלי הממוצע.
משרד הפרסום שמלווה את עמותת אליפלט, עמותה א-פוליטית של אזרחים למען ילדי פליטים, זוכת אות הנשיא למתנדב, יצאה בשבוע האחרון במהלך לגיוס תרומות שהחל בשאלות שהופנו לעוקבי העמותה באמצעות הסטורי באינסטגרם. בין השאלות: "נחשו כמה ילדים יש איתי בגן? נחשו כמה שעות ביום אני רואה את ההורים? נחשו מה אני אוכל בגן?".
לאחר שבוע של פעילות, הדאטה שנאספה על בסיס התשובות של הגולשים הפכה לסרטון סיכום שבו גם נחשפה האמת הכואבת על חיי היומיום של ילדי הפליטים שנאלצים לשהות בגן עם עוד 50-90 ילדים, שרואים את ההורים למשך 3 שעות בלבד ביום וניזונים מדגנים ללא חלב ופרוסות לחם. הסרטון קודם ברשת החברתית עם קריאה לגולשים לעזור בתרומות, ולדברי המשרד המשימה הצליחה, אבל תמיד יש מקום לעוד.
 


תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מקסים. צריכים עוד כאלה. (ל"ת)
    חן 08/2018/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מתאמץ (ל"ת)
    אחד שפרש מהקקטוס 07/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור