שיווק ופרסום

פיינליסט ל-M&C Saatchi תל אביב בתחרות הפרסום Cresta

רשימת השורטליסט פורסמה לאחרונה וממנה עולה כי המשרד הוא הנציג היחידי של ישראל בשלב הגמר של התחרות שבה שפט השנה איש הקריאייטיב יורם לוי
משה בנימין |  4
יגואר. תורמים את שארית המדיה (צילום יח"צ/ צילום מסך)
משרד הפרסום M&C Saatchi תל אביב בבעלותם של צור גולן ואלון הוכדורף העפיל לשלב הגמר של תחרות הפרסום Cresta. רשימת השורטליסט פורסמה לאחרונה וממנה עולה כי המשרד הוא הנציג היחידי של ישראל בשלב הגמר של התחרות שבה שפט השנה איש הקריאייטיב יורם לוי, שותף בברוקנר יער לוי
העבודה שהעפילה לשלב הגמר של התחרות היא למותג הרכב יגואר, בקטגוריית Film Online - סרטי פרסום ברשת. העבודה שהתחרתה גם בתחרות הבאמפרים של גוגל/יוטיוב שבה התחרו משרדי פרסום עם פרסומות בפורמט ה-6 שניות של יוטיוב. 
במהלך של יגואר השתמש משרד הפרסום במגבלת ה-6 שניות באופן יצירתי תוך כדי שילוב נתוני הביצועים של הרכב. הפרסומת נפתחת עם כיתוב שמציין כי היגואר מגיעה מ-0 ל-100 תוך 3.5 שניות בלבד. את 2.5 השניות שנותרו תרם המשרד לעמותות שונות, כ"שארית מדיה" שנותרה פנויה.  
 
תחרות הפרסום Cresta נערכת זו השנה ה-26, מאז היווסדה בשנת 1993. בשמה המלא של התחרות משולבות המילים Creative Standarts שמייצגות את הפרמטר המוביל בהענקת הציון לעבודות המתחרות. מודל התחרות אינו מוגבל לזוכה אחד בזהב, כסף או ארד בכל קטגוריה אלא מעניק את הפרס לכל עבודה שמציבה סטנדרטים גבוהים. מנגד ייתכן גם שבקטגוריה מסוימת לא יוענק אף פרס. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    באנר נחמד. איפה עלה? במגה בוואלה? (ל"ת)
    לחצו כאן 09/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אנחנו נשמע על זה עוד הרבה ?
    אוף 09/2018/06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    די לשעמום. חדשות הכלום.
    סגור
  • 1.
    לאיפה הדדרדרת צור גולן? (ל"ת)
    wow! שורטליסט בקרסטה 09/2018/06
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • למגיב אחד שנהה טובה ללא רגשי נחיתות (ל"ת)
    נחליאלי 09/2018/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור