שיווק ופרסום

הנה מה שעושים ב'גפן טים': פיתוח שקיות מגבת לדוריטוס

גפן טים מציג יכולות בחדשנות מוצרית עם פיתוח שקיות המגבת, לראשונה בעולם, שפונה לקהילת הגיימרים בעיקר ועונה על בעיית "הידיים המלוכלכות"
משה בנימין |  2
שקיות דוריטוס (צילום דוריטוס ישראל)
מי שתהה מהי הייחודיות של "סוכנות החדשנות" גפן טים (Geffen Team) כפי שהם מעדיפים להיקרא יכול למצוא אותה ביוזמה השיווקית החדשה של דוריטוס ישראל - פרי פיתוחה של החברה - שקיות מגבת שבהן ניתן לנגב את הידיים הדביקות לאחר שימוש.
הפיתוח המוצרי הייחודי, לראשונה בעולם, נדרש כדי לענות על בעיית "הידיים המלוכלכות" כאשר קהל היעד שעבורו בעיקר משווקת השקית הוא קהילת הגיימרים, מן הסתם, כתוצאה ממחקר מקדים שמצא את הקשר בין צרכני חטיפים שומניים לגיימרים. במקרה של קהל היעד המדובר, שאוחז בשלטי משחק שעות רבות ביממה, הפתרון עשוי להיות מאומץ בחום כדי להשאיר את הידיים נקיות.
מבחינת גפן טים, שבראשה עומד ערן גפן, מדובר באחד המקרים "הטהורים" מבחינת סימון גבולות חדש. לא עוד טשטוש גבולות בין פרסום מסורתי לחדש או חדשנות דיגיטלית
אלא מעבר לטריטוריה של חדשנות מוצרית הלכה למעשה, רחוקה מכלי הפרסום הקיימים וגבוהה יותר בשרשרת השיווק של המפרסם.
עם זאת, אי אפשר (עדיין) בלי מדיה והמהלך ילווה בקמפיין שבו הפנייה לגיימרים ברורה. הקמפיין כמו גם פיתוח שקיות המגבת ומהלך "ההתנצלות על הטעם" לדוריטוס בטעמים מוגזמים שנעשה ביוני האחרון הוא חלק משפת המותג המודעת לעצמה. שפה שמתחברת לרוח האווילית-מתוחכמת של דוריטוס בארה"ב - הומור גיימרים אם תרצו.
 
קרדיטים
גפן טים: אורי ארד רשף, הדר סורוקה, רונה דויד, יובל בן שלמה וניר כהן פרירא
שטראוס/ דוריטוס ישראל: ליעד שובל, שירן אוחנה, לירונה ספיבק ואברי משטרי
עיצוב מוצר וייצור: רם סולל
וידאו: אסף אסולין
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לגיימרים אמיתיים אין בעיית ידיים מלוכלכות
    גימיק בשנקל 10/2018/02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יכול להיות קמפיין נחמד לפורנהאב
    סגור
  • 1.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 09/2018/28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור