פרסום ושיווק

אקסלנס: "מחירי הדירות לא יחזרו לעלות"

הכלכלן הראשי של אקסלנס בוחן את מחירי הדיור, מנתח את הסיכוי להמשך ירידות בשווקים ומסביר מדוע לא נראה העלאות ריבית בארץ

עדי ברזילי |  24
דירות מרכז (צילום דירות מרכז)
אמיר כהנוביץ' מסביר למה הם לא מצמצמים את החשיפה למניות גם בתקופות עם פחות ודאות, מתייחס לסיכונים בשווקים, למדיניות המוניטרית של בנק ישראל בניגוד לפד וכל האינדיקציות ששוק הדיור ימשיך להתקרר. צפו בראיון  
 
תגובות לכתבה(24):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    עדיף מניות ? , תתנו תשובה לא אינטרסנטית
    עדיף מניות? 25/10/2018 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף מניות ? תתנו תשובה לא אינטרסנטית .
    סגור
  • 19.
    שוק הדירות מת ,
    myyr 25/10/2018 03:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוק הדירות מת ... אני לא קונה מת , אם יש משהו חי. אחלה אבל כרגע .... רק חמור , חמור,
    סגור
  • 18.
    לא מאמין להם כי ,הם רוצים שאנשים יהמרו על מניות. (ל"ת)
    לא מאמין להם כי 24/10/2018 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    צפי ל 15 מיליון אזרחים בעתיד במדינתנו .....
    צפי ל 24/10/2018 15:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צפי ל 15 מיליון אזרחים בעתיד במדינתנו ..... נשמע המון אזרחים , במדינה קטנה כמו שלנו.
    סגור
  • 16.
    חצי מהדירות בת"א הן היצע פוטנציאלי
    תל אביבי 24/10/2018 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם קולטים מה זה שמשקיעים עלולים לשפוך לשוק חצי מהדירות בעיר? בררר, פחד אלוהים. מילא אם לפחות התשואה היתה טובה, אבל היא לא, 2%. מספיק ירידה של 10% בת"א וכבר המשקיע מחק שכירות של 5 שנים תמימות, ולמה בעצם שלא ירד גם 20% ? הופ, הלך עשור. לכן הדבר ההגיוני הוא לנסות לממש דירות בת"א ולהעביר את הכסף לאפיק השקעה אחר, או, אם מתעקשים על נדלן, לחפש אזורים עם תשואה גבוהה הרבה יותר. חוץ ממשכירי דירות לסודנים (שמשלמים מצויין! ) אין מה לחפש בת"א.
    סגור
  • 15.
    בינתיים ריבית בנק ישראל ,היא הנמוכה איי פעם. (ל"ת)
    בינתיים 22/10/2018 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    האם יש לך דירה? ואתה לא צריך דירה. כי אני לא מאמין לך (ל"ת)
    שאלה.... 22/10/2018 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    צפי ל 15 מיליון אזרחים בעתיד במדינתנו,.......
    צפי ל 22/10/2018 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צפי ל 15 מיליון אזרחים בעתיד במדינתנו,נשמע המון אזרחים,במדינה קטנה כמו שלנו
    סגור
  • 12.
    שטיות
    מיכה הכהן 19/10/2018 05:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חצ אמת. ......ימים יגידו
    סגור
  • 11.
    המכירות בקנטים,המלאי בשמים, האשראי,לוחץ המשכנתא התיקרה
    אדם 18/10/2018 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פיגורי המשכנתא עולים והשוק מת!
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    איך אפשר להשוות בין ישראל לאירופה?
    שמואל 18/10/2018 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אירופה אחרי משבר ולא התאוששה, אחוזי אבטלה ענקים, הגירה המונית, מדינות בעייתיות כמו איטליה ספרד.. ישראל מדינה שלא חוותה משבר, תעסוקה מלאה, חוב תוצר טוב, בועת נכסים וריבית אפסית. אין שום קשר ביניינו לאירופה למרות שציפוית האינפלציה כרגע, בדגש על כרגע דומות. וברור שאנחנו גם לא ארה"ב. ואגב בניגוד לישראל אירופה, למרות שלא התאוששה עדיין לחלוטין לא מפחדת לעצור את תוכניות ההקלות הכמותיות ואפילו לדבר על צמצום, בניגוד לישראל שמופעלת בא מדיניות סופר מרחיבה שלא לצורך!
    סגור
  • 9.
    הוא מרדים אותנו
    אש 17/10/2018 20:43
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שלא חס וחלילה נמשוך את הכספים מבית ההשקעות ונשקיע בנדלן. רמת הסיכון במניות ובאגח עולה וחשוב לו להרגיע....
    סגור
  • 8.
    כל השנים טענתי שתהיה עלייה הפעם
    רמי 17/10/2018 17:54
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מי שמתדלק בנתיים זה הקבלנים עם מחירים של 1.8 מליון ל5 חדרים בצפון עלייה של 200000 שח בשנה האחרונה פשוט הזוי ויש פחדנים שעוד קונים צופה נפילה שנתיים אחורה
    סגור
  • 7.
    מחירי הדיור בירידות חדות מאוד, מה שמנשים את השוק
    סמי 17/10/2018 15:13
    הגב לתגובה זו
    18 3
    זה מחיר למשתכן, כי צעירים שלא חלמו לקנות דירה בכלל הלכו והשתעבדו, בנוסף רבים שרצו לקנות דירה ישנה וזולה יחסית בחרו לקנות מעבר ליכולת שלהם דירה חדשה ויקרה בהרבה במחיר למשתכן. מחיר למשתכן זו הונאה שבאה לשמר את הבועה ולעזור לקבלנים, אתם "זוכים" במחירי הדירות של 2015 שהם בועה, מחירים מופקעים, וזוכים בחוב לכל החיים.
    סגור
  • יש ירידה של טיפה בים ,בשוק החופשי.שוק חופשי לא קשור ל מ (ל"ת)
    תמשיך לחלום 22/10/2018 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מעניין למה אתה מנסה לשכנע אותנו שנדלן מתקרר
    עוד כלכלן 17/10/2018 14:12
    הגב לתגובה זו
    6 13
    כבר עשור "כלכלנים כמוכם מספרים סיפורים כד לגנוב את הכספים שלנו לקופות שלכם !! נוכלים!!
    סגור
  • תראה איזה תשואה הבורסה עשתה בעשור , יותר מנדל"ן (ל"ת)
    אנליסט 17/10/2018 14:31
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • זה שעלתה עשור ,זה לא אומר שלא יהיה בשנים הבאות ירודות ב (ל"ת)
    אתה מסתלבט? 22/10/2018 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תבוא בטענות ללמ"ס (ל"ת)
    השליח 17/10/2018 14:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    מדבר לעניין
    כלכלן 17/10/2018 14:09
    הגב לתגובה זו
    14 2
    מתאר את הכוחות הכלכליים על המחירים
    סגור
  • 4.
    עדי איזה יפה את ! (ל"ת)
    משקיע 17/10/2018 13:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    גם השנה לא קונים דירה במחיר בועה
    אנונימי 17/10/2018 13:19
    הגב לתגובה זו
    31 0
    נמשיך ונייבש את השוק
    סגור
  • 2.
    איך עדיין מקבל במה?
    דודו 17/10/2018 12:54
    הגב לתגובה זו
    7 9
    עוד ב 2011 הוא נתן לי הרצאה שעשיתי טעות שקניתי דירה ב 2010 מעבר לזה שלא פוגע בכלום
    סגור
  • 1.
    אה איזה נחמד הכל בשליטה אין בעיה
    לווה בריבית 17/10/2018 12:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בעיית חוב שמעת? הכל בשליטה אתה אומרבוא נראה מה יהיה בשליטה כשהחימום בארהב יקפיץ את האינפלציה והריבית תעלה עוד מדרגה אחת כשמצבת החום הגלובאלי הכפילה עצמה בעשור ותמחור הנכסים השליש את עצמו.היכונו למכה גלובאלית של פעם בלייפ טיים.
    סגור