שיווק ופרסום

תחרות גולדן דראם: פיינליסטים למקאן ו-M&C Saatchi

בינתיים, מבחינת אחוזי ההצלחה M&C Saatchi מוביל עם 2 שורטליסטים מתוך 2 הגשות. מקאן תל אביב הגיש 15 עבודות שמתוכן 3 העפילו לשלב הגמר
משה בנימין |  2
גולדן דראם (צילום יח"צ/ צילום מסך)
תחרות הפרסום הסלובנית גולדן דראם נפתחה היום ותיערך בין ה-17 ל-19 (רביעי עד שישי) בעיר פורטורוז. התחרות תיערך השנה בפעם ה-25 מאז היווסדה ולמרות שהיא נמנית על הדרג המשני של תחרויות הפרסום הבינלאומיות, היא מצליחה למשוך אליה סוכנויות רבות, בעיקר ממזרח אירופה אך גם ממדינות מערב היבשת כגון ספרד, איטליה, פורטוגל, אוסטריה ועוד. 
באופן מסורתי המשרדים מישראל ניגשים לתחרות הסלובנית וגם קוצרים בה הצלחה לאורך השנים. השנה ניגשו אליה 3 משרדים: מקאן תל אביב עם 15 הגשות, M&C Saatchi Tel Aviv עם 2 הגשות ושמעוני פינקלשטיין פרלמוטר עם 3 הגשות. מבחינת אחוזי הצלחה, M&C Saatchi מוביל עם 2 שורטליסטים, אחריו מקאן תל אביב עם 3 שורטליטסים ולצערו של שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר, המשרד לא העפיל לגמר עם אף עבודה.
ההגשות של מקאן כללו את "קומסי קומסה" של yes שהוגש 7 פעמים לקטגוריות שונות, יקב 'טפרברג' (הפקות הסרטים - סיפורי יין) 4 הגשות, הגשה אחת ל'איקאה' ו'טיב טעם' - 3 הגשות. מתוכן העפילו לגמר 3 הגשות: yes, טפרברג ואיקאה, אחת לכל מותג. 2 ההגשות של M&C Saatchi היו לעבודה של 'יגואר' במסגרת תחרות 6 השניות של יוטיוב ובשמעוני הגישו את Hertz, 'סוזוקי' ו-Bridgstone.
28 מדינות (ו-196 סוכנויות) מתחרות השנה בתחרות ומתוכן המדינה שמובילה במספר ההגשות היא רומניה עם 188 ואחריה רוסיה עם 149. התחרות מחולקת לערוצי WHAT ו-WHY שתחתיהן נכללות תתי קטגוריות. פאנל השופטים כולל 22 בכירי קריאייטיב בינלאומיים, ביניהם אדריאן בוטאן, ראש תחום הקריאייטיב של רשת מקאן העולמית שעומד בראש מסלול ה-WHY, מה שעשוי להסביר את היקף ההגשות הגבוה של מקאן תל אביב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אז פתאום למקאן כן מתאים להגיש לתחרויות? (ל"ת)
    נועם 10/2018/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מעניין ללקוחות את ה... (ל"ת)
    א 10/2018/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור