שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של מכללת צפת במכרז - יעמוד על 2.5 מ' שקל

הקריטריונים לבחירת ההצעה הזוכה יתחלקו ל-90% לאיכות ותמהיל הפרסום המוצע ו-10% לעלות הריטיינר החודשי
משה בנימין | 
המכללה האקדמית צפת (צילום עמוד הפייסבוק של המכללה)
תקציב הפרסום של המכללה האקדמית צפת יוצא למכרז - כך נודע לאייס. התקציב שרובו ככולו הוקצה לתחומי הדיגיטל טופל בשנים האחרונות על ידי משרדי הפרסום לם מרגלית שפי ו-UP HOFFER.   
המכרז מחולק למתן שירותי פרסום באופליין ובאונליין, כך שהמשרדים המתמודדים יכולים להתחרות על אחד מהתחומים או על שניהם יחד. תקציב הפרסום המיועד של המכללה לשנת הלימודים הבאה יעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים שרובו (כ-70%) יופנה לדיגיטל. תקופת ההתקשרות עם הזוכה תעמוד על 3 שנים עם אופציה להארכה עד ל-5 שנים מקסימום. במכרז מצוין עוד כי במקרה של שוויון בהצעות תינתן עדיפות ל"עסק בשליטת אישה". 
המשרדים המתמודדים שיעברו את שלב תנאי הסף יידרשו להגיש פרזנטציה במכללה ובשלב שלאחר מכן פרזנטציה שתוצג במשרדי המתמודדים. הקריטריונים לבחירת ההצעה הזוכה יתחלקו ל-90% לאיכות ותמהיל הפרסום המוצע ו-10% לעלות הריטיינר החודשי.
במכללה האקדמית נלמדים תחומי המשפטים, סיעוד, רפואת חירום, פיזיותרפיה, מדעי המעבדה הרפואית, עבודה סוציאלית, מדעי ההתנהגות, ספרות אמנות ומוסיקה, מערכות מידע קהילתיות, מיסטיקה ורוחניות, לימודים רב תחומיים וכן תואר שני בסיעוד. במכללה לומדים כיום כ-2500 סטודנטים ולמעלה מ-200 תלמידי מכינות קדם-אקדמיות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה