שיווק ופרסום

אופטיקנה שילמה עשרות אלפי ש' ל"סגירת אינסטגרם" של סלבס

תחת הקונספט של "לחזור להתייחס לעיניים" ביקשה החברה ליצור מיני דרמת סושיאל באמצעות מאיה ורטהיימר, יעל גולדמן ולירון וייצמן שהודיעו על פרישה מאינסטגרם
משה בנימין |  3
אופטיקנה (צילום יח"צ)
רשת האופטיקה אופטיקנה יצאה במהלך סושיאל אינסטגרם עם 3 משפיעניות סלבריטאיות שקיבלו כל אחת עשרות אלפי שקלים תמורת "סגירת" עמוד האינסטגרם שלהן. המהלך שהחל בימים האחרונים עם פוסט עמום של מאיה ורטהיימר באינסטגרם והמשיך בפוסטים של לירון ויצמן ויעל גולדמן נחשף הבוקר באירוע של הרשת.
תחת הקונספט של "לחזור להתייחס לעיניים" והסלוגן שמלווה את הרשת Respect Your Eyes החברה ביקשה ליצור מיני דרמת סושיאל מבוימת היטב באמצעות 3 הסלבס: ורטהיימר - שחקנית ודוגמנית ואשתו של המועמד לראשות עיריית תל אביב אסף זמיר; הדוגמנית, השחקנית ומגישת הטלוויזיה גולדמן ומגישת הטלוויזיה וייצמן. על פי הערכות בשוק, 3 הסלבס קיבלו שכר של כ-30 אלף שקל כל אחת תמורת ההשתתפות במהלך הסושיאל. 


הפוסט של מאיה ורטהיימר באינסטגרם


הפוסט של יעל גולדמן באינסטגרם 

הפוסט של לירון וייצמן באינסטגרם
מאחורי המהלך עבור אופטיקנה עומדים משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת וסוכנות הסושיאל קריאייטיב לידרס של ערן נזרי. במהלך השבוע תעלה הרשת בקמפיין מדיה הכולל טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות ופרסום בדיגיטל באמצעות גיתם BBDO
ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של אופטיקנה: "כרשת האופטיקה המקצועית והמובילה בישראל חשוב לנו להעביר את המסר שעל העיניים לא מתפשרים: התאמת משקפיים מצריכה איש מקצוע והתאמה אישית". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וואוו שברתם את הרשת. אה בעצם לא. סתומים. (ל"ת)
    צוקרברג 10/2018/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    אם זה יעלה את המחזור של המפרסם ב-20 שקל
    איזו שטות 10/2018/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אז אני סוגרת מחר את האינסטגרם
    סגור
  • 1.
    העולם נהיה כל כך מטומטם מיום ליום,וואו (ל"ת)
    מ 10/2018/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור