שיווק ופרסום

לפתוח מחברות: תקציב הפרסום של מכללת לוינסקי יוצא למכרז

פרסום ראשון: המכללה עבדה ב-5 השנים השנים האחרונות עם משרד גוד-וואן שהעניק שירותי רכש מדיה. כעת מחפשת משרד או שניים לטיפול בתקציב שמוערך ב-3 מיליון ש'
אלכסנדר כץ |  1
מכללת לוינסקי לחינוך (צילום יח"צ)
לאחר 5 שנים בהן עבדה המכללה עם יועץ פרסום ורכש מדיה, מכללת לוינסקי לחינוך מוציאה את תקציב הפרסום וניהול המדיה הדיגיטלית למכרז חדש - כך נודע לאייס. על פי הערכות, תקציב הפרסום וניהול המדיה הדיגיטלית של המכללה עומד על כ-3 מיליון שקלים בשנה, וכולל את כל שירותי הפרסום והמדיה הדיגיטלית.
המכרז מיועד לאתר משרד פרסום המתמחה בדיגיטל עם זרועות בתחום האסטרטגיה, ניהול מדיה, קריאייטיב, תכנות ועוד. אופציה נוספת מבחינת המכללה הוא לגייס 2 משרדים - האחד שיתמקד באסטרטגיה, תכנון קופי וקריאייטיב, והשני עם התמחות ברכש וניהול מדיה דיגיטלית.
ב-5 השנים האחרונות טיפל בתקציב משרד גוד-וואן, שמתעסק בפועל ברכש מדיה, והעניק גם ייעוץ למכללה בנושאי פרסום ושיווק. במכרז החדש ייבחנו המציעים לפי הפרמטרים הבאים: התרשמות ממקצועיות ההגשה; והתרשמות מתיק עבודות - חשיבה אסטרטגית, פתרונות קריאייטיבים, מידת החדשנות והיצירתיות.
יתרון משמעותי יינתן למציעים בעלי ניסיון בתחום השיווק והפרסום של מוסדות להשכלה גבוהה. במכללה אומרים כי "ענף ההשכלה הגבוהה הופך משנה לשנה למאתגר יותר, לכן המשרד שיבחר יידרש לידע רחב בענף ולחשיבה מחוץ לקופסה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לקוח מזעזע (ל"ת)
    לקוח מזעזע 11/2018/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור